Monday 13 December 2010

♥ Mencari sesuatu ♥

Mencari sesuatu untuk birthday ehhh belated day boy si pak tam
ye lor dari aritu nak belikan tapi tak beli beli birthday pada 29.11.2010 tapi
beli hadiah 13.12.2010 hah lawak tak lawak kang apa daa ada adek yang sengal
seperti ini hahahaha then siap siap lor pergi Jusco seyes dah tak tahu nak
cari apa untuk kasi present urmmm sempat gak tadi aku beli DVD San Dong
apa ntah cite korea dah lama giler aku cari story tu syokkk ar movie tu....
urmmm just belikan belt ajek tak tahu nak beli kan apa
susah jugak ek cari present untuk kaum lelaki kalau kaum pompuan mudah jek
nie kaum lelaki tak tahu nak belikan apa sebab bebalik benda yang sama berulang
ulang kali tak vallet belt tak belt vallet aku usik pak tam bila dia tanya present dia
aku kata tu adol present dia nanti aku ikat reben pada badan adol kasi kat pak tam
sabo je lar ko dol dapat aunty chomel gebus yang kejam huhuhuhu
kebetulan shahqir pon ada so angkut aje lar pergi aku drive muchuk daddy tak pergi
tinggal rumah huhuhu bila aku dukung shahqir si payaz jeling jeling jeling tengok
bila aku dengan payaz si shahqir pon jeling jeling tengok so how aku dukung kedua-dua
mula lar sesi tolak menolak haiyoooo tak mo gado gado lar sayang kamo berdua kay
yang lagik beshhh masa kat Fitness aku dukung payaz then shahqir tak puas hati
tarik rambut aku urmmm sila jangan nak berebut yee tak elok hoccay sayang
kamoo hari nie aku macam blurr banyak lar tak tahu kenapa tambah lagik
lappy aku nie macam giler hang hang lar nasib baik tak hilang apa yang aku dah
membebel haishhhhh nak beli lappy baru kena ada syarat plak uwaaaa
syarat suruh tido awal baru boleh uhuk uhuk sampai hati urmmm tak pe lar * majok *
pssssttt sapa pernah guna blogdrive...??? mana lagik beshhh blogspot or blogdrive
sila berikan komeng anda yer mana lagik beshhh......

No comments:

Post a Comment