Thursday 28 April 2011

♥ Parking_Siapa Cepat Dia Dapat ♥

Gempak tak tajuk..?? sila muntah ramai-ramai hehehhe
nie actually bukan nak story apa tapi just nak story kelakar ajek kot
Sejak-sejak kesemua adik beradik aku dah ada kereta masing-masing bila balik rumah
ajek kira siapa cepat dia dapat dulu lah parking kuikuikui
lagik kalau abg han datang naik kereta sendiri kemudian kalau kak eta datang drive
sendiri tu belom masuk lagi kalau kak mai datang bawa kereta sendiri kemudian abg jan
datang bawak kereta sendiri masuk lagik pak tam kereta sendiri bek kereta sendiri
belom masuk kereta sis....kereta aku and kereta mum dan daddy...
tu belom masuk lagik kalau kereta menantu lelaki 2 orang:face7::face7::face7:
okey cuba kira sendirik huh kalau malas tak pe mehh sini aku tolong kirakan
dari abang-abang aku and akak-akak ipar aku ajek 6 buah kereta masuk kereta kat
rumah 3 bijik jadi 9 bijik muahahhahaha so parking sangat-sangat terhad tu yang aku kata
siapa cepat dia dapat kalau dah full hah pepandai lah nak cari parking kat mana yang
kosong lagik dengan perangai jiran sebelah yang sangat sangat keji lagik susah:face66::face66:
so lepas nie saja ajek buat peraturan kekonon sapa laki binik sila datang dengan satu kereta
supaya yang single mingle nie ada park untuk parking wawawa keji tak:s::s::s::s::s::s:
betol lar ekkk kalau masing masing drive kereta dorang mana nak park tempat
dah lar edisi terhad muahahhahaha siapa cepat dia akan dapat parking...!!
sebab tu kalau semua berkumpul aku redha park kereta kat dalam dari kena mamai cari
parking muahaha dah macam shopping complex plak rumah aku nie....:r::r::r:
tak sabar nak menunggu hari esok sebab esok adalah hari jeng jeng jeng.....:r::r::r:
kenduri hahaha kenduri apa....:s::s: aku kahwin ooohhh tidak belom....aku bertunang ohhh
tu belom lagik tak main ar tunang-tunang kawen terus opss terlebih sudah...:r::r::r:
sis kahwin hohoho belom entah bila dia nak kahwin pon aku tak taw sebab aku dah
terbayang betapa meriahnya majlis kahwin dia nanti huhu...sis tunang..:s::s::s:
cehhh no lah tapi nak taw apa hahah wait and see......:r::r::r: Insya Allah maybe aku akan jadi
camerawomen untuk kali ke-2 bravo bravo untuk aku buweekkkk:face18::face18:
syok plak use this icon cuma aku tak sure can or not download use MacBook Air
or MacBook Pro sob sob sob:face29::face29::face29::face29: kay arr nak chow bebaiii

No comments:

Post a Comment