Thursday 14 April 2011

♥ Gambar Cuaca Yang Mendung ♥


Gambar atas nie masa aku balik lunch time nie lah aku rasa sangat macam aku
nak pergi kerja pepagi kol 6 pagi nak masuk ke 7 pagik begitu lah suasana
tak banyak kenderaan cuaca macam nak beritahu yang dia sedih saja taw...!!!
sampaikan aku balik pon rasa lagik suasana macam pepagi keluar nak pergi kerja
sejuk ajek cuaca dan sejuk jugak mata nak tidur hehhehehe


nie time balik kerja okey time tu memang tengah hujan renyai-renyai coz baru saja
hujan lebat tapi cuaca mentain nampak macam petang cikit lepas hujan lah
so cuaca hari isnin sangat damai murung sedih & jugak mengantuk kekekkeke
sejak-sejak lappy acer macam kondem aku tak berani nak transfer gambar ke
lappy Toshiba takut kalau aku backup gambaq hilang uwaaa sedih sedih...!!!
so lepas nie aku transfer guna facebook ajek lah untuk gambar kemudian aku donwload
hah cara tu jek lah yang ada redho ajek lah janji ada kan dari tak ada betol tak..??
kak tina dah start cuti 11 hari bulan so 11 June dia akan masuk kerja balik so selama
nak menunggu itu cian aku kalau semua tak de kat opis habis sorang2 aku dah ler
aku nie pengecut takut huhu weyyy time-time boring nie baru rasa tak ada kawan
nak ajak borak ada tak ekk member yang sudi borak-borak without tanya personal
aku bosan lah asyik2 tanya personal mana nak cari friend yang sempoi ajek boleh
buat lawak bagai semua...?? cian YM aku sunyi dan sepi sepi giler lah senang cakap
entah lah ekk semalam aku rasa betol2 bosan tapi aku tak tahu nak buat apa sadis tak..?
nak chat tapi malas nak jawab personal ahhh biarkan ajelah tunggu saja
lantak malas nak layan uwaa boring boring boring taw tak....!!!

p/s: payaz dah murtad kan mok dengan vanilla dengan memanggil mereka " meow "
ayooo * pengsan dengar *

No comments:

Post a Comment