Friday 22 April 2011

♥ Half Day ♥

Aku masuk opis kol 10 pagi bayangkan muaahahhahaha ello bukan bangun lewat
okey bangun macam bese cuma kat opis tak orang tu yang kena tunggu ustaz
huhhuhu so lepas solat Jumaat aku terus balik rumah sebab ustaz, daddy, abg jan
nak pergi expo so aku just buat kerja kat rumah saja
semalam malam cikgu azaman tegur aku kat fb borak-borak dia tanya aku
buat apa sekarang nie semua then dia tanya gambar payaz tu anak aku ker
fuhhh soklan maut siott so aku kata lah aku belom kahwin tu anak buah aku
muahahhah laju jek dia kata dia dah kahwin muahahah kira masa time study dulu
dia single but non available lah yek...??
what ever lah aku kan add semua cikgu sekolah yang pernah mengajar dan yang tak
pernah mengajar muahahahha saja ajek kan...!!!
pepagi lagik perut bikin hal tetiba sakit sabo ajek lah
then sesambil sleep dengar MJ12 sampai kol 1 pagi ajek mata aku bertahan last-last
dengar-dengar tertidur sempat gak si KC pergi buat kat kawasan kubur sengal betol
dah ler pengecut muahahahhaa so tiba-tiba terlelap sedor sedor ehhh kc tengah
nak story boleh plak tertidur bukan sekali tapi dalam 3 ke 4 kali masuk kali ke 5
terus tertidur sedar-sedar rupanya radio tak tutup so sepanjang malam didendangkan
dengan segala alunan bunyik muahhahahaha gantuk bhai dulu cehhh konon kata
esok kerja padahal tak kerja now sejak dah kerja mati lah kalau ari-ari dengar MJ12
mata terus jadi mata panda lagi pulak tak boleh lah sebab tengah-tengah dengar mesti
akan tertidur punya dah berkali-kali seyyy terjadi macam gituk muahhahahha
nie pon mata dah gantuk so tahan ajek lah kan nak buat macam mana redha ajek lah
arghhhh malasnya nak mencari tuto untuk blog lakonan tu semalam macam apa
tukar template seyes template tu cung habis cuma yang ini sayam nak tukar nanti
nak suruh orang design kasi cung tapi bila itu hahah tunggu...
so selamat lah menyambung kerja walau pun mata mengantuk giler kelat lekat hehhe...

No comments:

Post a Comment