Friday 15 April 2011

♥ Bahagiakah Dia..?? ♥


Korang pasti baca novel right dalam novel kena kahwin paksa benci kaw-kaw
tapi bila part ending happy bersama tapi kan sebaliknya lah kenyataan nya tak
sama dengan realiti kehidupan kenapa aku kata begituk...??
ye lah kalau dah tak suka pon mesti pihak pasangan akan buat apa saja untuk berpisah
tapi entah lah ekk baca novel macam seronok ajek macam bahagia sedangkan
hakikat tak bahagia kot entah lah
orang pernah kata jangan kita benci seseorang itu nanti akan suka itu sudah semestinya
kalau Allah terbalikkan hati terus tersuka wawawa gelak guling-guling buat masa nie
member aku tak kena macam gituk kalau kena akan ku pastikan aku gelak guling guling
jahat tak ek...?? tapi kalau benda tu jadik kat aku turn member aku plak gelak guling
guling kat aku hahha gediks hoccay...!!
tapikan nasib baik lah zaman sekarang nie tak macam zaman dulu-dulu kena kahwin
paksa grrr dah lah tak kenal gilakk cabut suruh dia tidur luaq HAHHAHHA....!!!
tapi itu lah kalau kahwin in love pon kekadang awal ajek bahagia bila pertengahan
mula bergaduh bagai grrr lagik pening kepala kan..
nie apa kes story pasal benda alah nie nak taw nape tak hheheheh tadi aku baru
baca novel kira kalau dia update boleh lah baca sebelum dia buat novel sempoi gak
kena kahwin paksa dengan sepupu merangkap ustaz yang mengajar dia di sekolah
wawawa tak terbayang jika jadi macam gituk kan..??
korang aku dapat bayangkan betapa meriahnya nanti majlis kawen sis bila agaknya ehh
majlis itu nak berlangsung..?? entah lah aku bagi taw sis then dia buat donno ajek mum
plak senyum hehehe mesti meriah sangat-sangatkan ye lah sis kan girl pertama yang
akan kahwin aku plak grrr sis kena kahwin dulu aku tak mo langkah bendul hehehhe
aku harap agar sis dapatlah kahwin tahun nie jugak lor mesti sangat meriahh eiii
tak sabarnya nak tunggu majlis kahwin sis huhuhu
majlis kahwin aku lak haha tunggu bertemakan hari pink sedunia yang akan berlangsung
selama ..... ( tak taw berapa lama ke apa kena tunggu dan lihat boleh gituk..?? )
perasan tak aku asyik membebel tapi entry aku kosong tak ada isi kan hehehhe

p/s: aku heran lah apa pasal blogger dengan blogger pon mau gaduhh...?
kaw pulak tu gaduh-gaduh aku paling menyirap menyampah kalau orang taw
nak mengutuk ajek bila diri kena sindir tak dapat terima kenyataan tapi kalau dia kutuk
orang amboi bahasa bukan main....!!
aku sumpah siapa yang dulu kutuk aku gemuk-gemuk kat blog kes dulu akan 3 kali
ganda lebih gemuk dari aku 3 kali ganda lebih gemuk dari sis. Suka-suka ajek nak
mengutuk orang gemuk itu lah ek manusia kurus nie pantang betol mentang-mentang
rasa diri dia kurus sesuka hati nak mengutuk orang gemuk haram jadaahhh...!!
emosi aku still ada huh menyampah menyirap okey....!!!!!

P/S 2: nanti kalau aku ada duit terlebih extra aku nak beli layout arr....nak kasi cung
kan blog aku plak arr template yang bese use macam dah tak menarik minat aku jek
hehhee tunggu satu hari nanti korang akan lihat blog aku dah cung habis meow...!!

No comments:

Post a Comment