Thursday 21 April 2011

♥ Love Love Love ♥

Secara jujur lahhh ehhh aku lebih suka update blog nie lebih suka buat
entry jiwang-jiwang entry meroyan meroyan entry makin segala bagai
sebab aku rasa blog nie dah sebati dengan diri aku tapi bila blog lakonan tu wujud
aku just update asal boleh untuk menutup sebab sis tahu aku suka meroyan
dalam blog suka update suka amek gambar masuk blog yes dia tahu tapi bila blog
lakonan tu tak berupdate tak bergambar tak bergini tak bergitu tak rasa macam
semacam ker..?? aku try tapi entah lah ekk donno lah nape macam tak boleh
lelagi bila tengok blog tu lagik aku rasa macam terus napsu membuak-buak nak
buat entry terpadam gituk ajek aku rasa lebih baik blog nie terus private pasal
nuffnang tu biarkan ajek lah ehh urmmmm aku try buat entry tapi entah lah rasa
still kosong macam tak ada apa-apa lagik tengok layout okey lah cuma arghhhh
kenapa lah dengan aku nie pon aku tak
sowie weyyyy tengah syok-syok type sis call kata konon cannot makan cett
then nie aku baru masuk balik opis kol 3 petang tadi cett apa daaa
sanggup tu amek aku ajak makan sekali kat Siam House adeyyyy padahalkan
aku dah makan taw tadi balik lunch mana aku nak sumbat pon aku tak sure
huhuhu yang pasti perut aku sesangat sangat FULL...!!!
aku just minum air ajek and makan sedikit saja amek lauk ajek tu pon fikir mana makanan
yang aku makan nie disumbatkan aduhaiiii.....!!!!
sanggup tu sis datang amek aku cuba kalau suruh ada ajek alasan muahahahhahaha
k lah nak buat kerja bye~

No comments:

Post a Comment