Monday 18 April 2011

♥ Private Kan Jugak ♥

Yuhuuu aku dah private kan kembali blog aku so sapa-sapa yang bukak
harap maklum ye blog aku sudah private ngeh-ngeh tetiba bila dah private nie
rasa macam selamat lah plak cehhh motiffff....???
ala biarkan ajek lah nanti-nanti open rasa macam nak buang ajek nuffnang tu
tapi sayang arghhhh serabut serabut....!!!
aku cakap dengan sis kononnya blog aku nie aku dah deleted tak dapat jekk aku mau
deleted sayam bangat okey tak mo deleted lah...!!!
Insya Allah blog yang lakonan tu aku nak beli template RM30 suruh org design
nanti blog nie plak aku nak suruh si lieza yang buat RM120 grrr tapi kena tunggu lah
buat semua rasa macam blog nie betol2 tak wujud baru aku buat untuk masa sekarang
nie sowie yekk aku tak akan publish kan balik bio lah private meow...!!!
sowie lahh ekk aku takut orang dapat ceroboh cukup masa pagi tadi bukak nuffnang
tengok keyword yang disearch pengsan....

No comments:

Post a Comment