Wednesday 6 April 2011

Sakit & mc

Sedapnya tidur huhuhu tadi kol 10pagi mum ajak pergi klinik sebab suara pon dah lain hidung block kaw-kaw punya
aku bila hidung dah block lepas 2 badan dah tak selesa memang letak ubat spray macam mana sekali pun tak baik
bila check demam memang ada dalam hidung sebelah kiri dah bengkak ingat tak aritu hidung aku berdarah sebelah kiri
Ada kena mengena rupanya then check darah tekanan darah rendah bayangkan selama drive pergi kerja nasib baik tak jadi apa2
kan aku Ada membebel tekak tak sedap semua doktor kata macam nak jadi tonsil tapi masih baru then doctor bagi ubat supaya
tak menjadi tonsil memang Ada jangkitan so bila kena serang dek bakteria semua Akan menjadi macam gini lah
Doctor kasi mc untuk air nie dengan esok sekarang nie pon badan macam lemah ajek aku nie kalau tak sihat memang asyik
nak tidur ajek maybe sebab kesan ubat kot tadi petang baring dengan mum then paksa mum suruh belai2 tangan terus terlena
aduiii lagi satu tekanan darah rendah sebab aku tak minum air mineral banyak macam mana nak minum kalau tekak dah tak rasa
apatah lagi bila minum rasa kuar melalui hidung bukannya masuk ke dalam tekak huhuhuhu
Antibiotic kena habiskan dalam masa 5 hari ubat selsema cuma 1 kali sehari saja sebab ubat selsema aku bulan jenis yang
biasa2 lain yang khas untuk spesis hidung problem ajek ye lor doctor suruh buang isi block dalam hidung tapi aku takut lah
dulu daddy pon Ada tapi dah pergi operation buang dengar aje cerita ngeri sebab dulunya jenis kena Tarik keluarkan then memang
sakit walau sekarang nie boleh buat laser tapi entah maintain takut huhuhu so aku tangguhkan dulu tadi search kat pak cik
Google untuk nak tahu lebih lanjut seram gak baca aku type resdung betul ker resdung boleh menyebabkan kematian & jangkitan
Otak.....? Bab jangkitan otak tu bila hidung problem memang Akan rasa something naik ke kepala serius tak tipu sakit sangat
macam nak pecah kepala bila jadi macam gituk.....!
Yang paling teruk tadi ustaz beri penerangan aku macam blank macam separuh sedar macam ingatan aku hilang tak tahu kenapa
aku cuma takut aku pengsan sahaja sebab aku dah rasa lain macam tak pernah2 aku rasa sampai macam gitu sekali kalau
tadi aku pengsan siapa nak angkat aku huhu balik dari klinik bawak sis suruh drive muchuk ye lor tersadai kat opis
Leceh betol update use iPad nie bila apple nak buat apps untuk blogspot kalau Ada kan senang dah lor tak larat nk type out dull
Sapa plak yang datang nie...?

No comments:

Post a Comment