Tuesday 26 April 2011

♥ Budak Comel ♥

Aku dah lama nak post story pasal nie tapi entah macam tak de titik beshh
so disebabkan terlebih rajin asyik blog walking sampai lupa kerja huwawawa
tak mo occay buat macam gituk...!!!
okey semuanya bermula aku geram betol dengan budak kenit si payaz nie
taw gedik-gedik notty-notty tadi sweet dia panggil spongebob dia panggil bob jek
heheh aritu lah aku dengki dia hehehhehe

( A=Aku, P=Payaz )

A: Payaz masuk dalam washer michine ehh

P: NENEK.............

ko tengok orang bulik dia ajek panggil nenek asal bulik ajek panggil nenek tak cukup
tidur melalak melalak panggil nenek aduhaiiiii sabar saja lah...
bila bulik payaz panggil nenek then nanti nenek marah kitaorang bulik payaz
ko tengok akal si kecik nie punya lah pandai sabo ajek lah taw....!!!
tadi aku usik kata baba notty macam payaz kan ko taw tak boleh plak dia mengangguk
euwww geram betol lah macam nak geget ajek taw dengan perangai dia yang comel
mulut becok pot pet pot pet grrr sabo sabo sabo....!!!!
macam beshhh plak private kan blog nie bio kan jek blog lakonan publish heheheheh....
so aku can coret apa saja tanpa perlu risau ya dak...??
jangan nanti pihak google deleted blog aku sudah lah ek.... tak pe tak pe
karang kejap lagik aku publish kan blog jangan sampai kena deleted hokey...!!

No comments:

Post a Comment