Saturday 2 April 2011

♥ Bossssaaaaaannnnnn ♥

Pagi tadi aku pergi kerja kol 10:30 pagi sampai opis gilak
sellau kol 9 pagi dah terpacak now lembbb okey
ustaz dah kata nak sms so tunggu punya tunggu sambung sleep ngeh ngeh
syokkk siiooot indah sangat sangat kuikuikui aku nie lupa malam tadi sambil
dengar MJ12 aku men game so malas nak bising-bising aku silent kan iphone
so mum kejut suruh bangun aku kata dalam hati belom sampai kot ye lor
aku tak dengar pon iphone aku berbunyik sekali mum paksa suruh tengok
erkkk kol 9:20 pagi ustaz dah sampai punya lah kelam kabut aku sebab aku bangun
kol 10 pagi nak masuk mandi semua nak masuk pi membuang adeyyy dah ler
lambat lepas tu mandi kelam kabut salin baju kelam kabut sempat gak dengar MJ12
kat youtube babam bukak ngeh ngeh ngeh then just minum air milo donut terpaksa
letak tepi walau hati memberontak nak makan donut uwaaaaa stress stress
then dah parking cantik punya kena alihkan sebelah opis orang renovation so
mamat yang jaga suruh alihkan takut kena muchuk so dah parking senget benget
then nak call mum ehhh rupanya iphone aku silent daaa hahhahaha
nie ah padahnya kalau silent lepas tu tidur syokkkk ajek tidur
ngeh ngeh nie nak story pasal twilight jap hurmmmm kan tak lama lagik
ada 2 series akan datang tahun nie dengan tahun depan seyes tak sabar nak tunggu
padahal twilight eclipse pon aku belom tengok lagik padahal dah beli cd huhuhu
memula memang aku suka edward tapi bila dah tengok aku lebih prefer Dr Cullen
dah lah ensem dalam movie twilight lepas tu nampak macam caring romantik giler
cool...lepas tu di tambah lagik pakej handsome cukup perfect pada aku lah
err dalam movie nie ajek luar movie nie aku tengok dia orang yang bese-bese
pandai dia bawak watak Dr Cullen sampai buat aku jatuhhh cinta huhuhu orang lain
bekenan Edward, Bella or Jaccob tapi aku bapak si Edward ngeh ngeh ngeh
enseeemmm apa machoo ajekk baik pon ye jugakk tak suka buli-buli manusia
tak pon nama selain Dr Cullen nama ialah Carlisle Cullen negh ngeh ngeh
actually dalam movie nie aku nak tengok si Dr Cullen semata-mata sebabkan oleh
kehandsome dia telah membuatkan aku berkata mesti syokk dapat hubby macam gituk
okey merepek giler hahahhahahha berangan tak ada kesudahannya sudah...!!




hensem takkk handsome rightt machooo habisss lah mamat nie
jommmm bayangkan aku dapat hubby macam mamat nie
dalam movie twilight mamat nie suka peluk wife dia mengambarkan betapa
dia still cintakan sayangkan wife dia seolah-olah tengah hangat berchenta
walaupon anak-anak dia sudah besar beshh kan kalau macam gituk tapi
majoriti lelaki bila anak dah besar mula rengang tak sayangkan wife urmmm
entah lahhh ekkk susah nak kata huhuhuhu.....

No comments:

Post a Comment