Monday 11 April 2011

♥ Tidak Selesa ♥

Aku paling tak suka kalau pepagi isnin cuaca mendung sayu ajek sebabnya nanti
mata tak boleh bukak rasa nak sleep ajek buat kerja pon macam tak ada semangat
uwaaa kak wahidah tak ada pergi shell tinggal aku sorang-sorang kat opis
tak mo keluarkan bunyik bunyik pelik-pelik yer
okey aku sengaja google mencari " Berblog " rupanya ramai pada mulanya
buat blog then tak update cuma sejak sejak ramai dah sebuk dengan blog baru
dorang up balik sebab setahu aku tahun 2009 gituk lah semua tengah busy
dengan blog dorang masing-masing ada blog dari yang tak tahu apa-apa semuanya
dah tahu dengan blog sampai lah sekarang nie yang paling gerek budak-budak
sekolah semuanya masing-masing sudah ada layout dorang tak macam gerek lah
plak ye lah zaman aku sekolah dulu cuba tanya blog sumpah tak semua yang tahu
dulu aku sendiri pon tak reti nak hias blog aku cuma harapkan template yang
sedia ada seyes masa tu November 2006 itu yang first kazen aku ajar buat lepas tu
try masuk balik dah tak boleh then buat donno ajek lah now blog tu aku dah deleted
sebabnya masa tu aku tak reti last aku dapat update March 2007 pasal Umairah
itu ajek then sempat gak aku belajar buat lagik hah yang itu aku tak deleted lepas
lupa passowrd bagai aku buat donno ajek cuma sekarang ajek dapat balik password
tapi entah tak de plak rasa nak update ke apa buat donno ajek lah
tapi kan aku still hope blog nie tidak akan aku deleted and aku pon malas dah nak BW
lagik so kalau orang tegur aku layan kalau orang follow aku kembali follow itu ajek
sebabnya aku tak nak blog nie orang dapat kesan ker apa aku tak nak sebab aku
dah terlalu sayang dah bermacam-macam story ada so kalau deleted terlalu sayang
segala jenis kenangan ada di sini itu yang aku rasa sekarang nie...!!
jommmm makan roti coklat dengan aku nak tak...??? semalam kan babam pergi potong
rambut then singgah kedai beli roti hehehehe tu yang bawak and makan kat opis
sesambil buat kerja sambil makan lah....... aku tak berapa nak selesa lah lelagi kalau
chotteeeee kalau kat rumah okey lah tapi kat kerja nie macam tak berapa nak selesa plak
grrr cuaca oooo cuaca boleh membuatkan aku rasa mau sleep ajek dah ler pagi tadi
malas giler nak bangun sebab mimpi beshhhh wink wink....!!
tapi kan suka tengok blog orang yang lawo-lawo bila tengok blog sendiri huh tak lawo
langsung bila lah blog aku mau cung-cung...???

No comments:

Post a Comment