Saturday 23 April 2011

♥ Sambung Slurrpp Slurrrp ♥

Okey sambung entry pagi tadi wawawa ginik semalam lepas kol 6 pergi Jusco
sis nak cari seluar slack dia so pergi lah aku yang drive giler lama aku tak drive
pergi Jusco hahahhahaha pak tam ada kata jalan sana sini jammed
yes sana sini jammed kaw-kaw punya sangat stress kalau jammed okey...!!!
so berbalik pada picture tu hah nie yang nak habak maiii okey lah cuma
part yang ada cheese tu sangat kureng tak sedap okey...!!!
milomilk tu pon euwww kureng gakkkk babam punya okey lah cikit
asal dorang tak nak buat just chocolate ajek ek...??
disebabkan oleh aku nie makan lambat dorang punya dah habis so dorang nak
masuk Haris taw-taw ajek lah makan tak boleh bawak so sis sumbat kat beg aku
teruk betol lah dorang nie taw mengegada...!!!
so masa otw balik dalam kereta syok ajek aku mengunyah hehhehehe sambil drive
tu sedap ajek mulut makan haishhh mulut nie memang suka beno makan

p/s: betol ker blogspot kena deleted selepas 21 or 25 Jun 2011 nie...???

No comments:

Post a Comment