Thursday 21 April 2011

♥ Semalam Adalah Semalam ♥

Semalam adalah hari paling bosan aku kat opis ye lor pc aku tenet buat hal
so semalam tumpang lah pc kak tina memandangkan kak tina cuti bersalin
punya lah boring aku taw tak ye lah mana boleh nak meroyan lebih-lebih kan
ada history so nanti orang boleh review apa yang dah aku buat ngeh ngeh ngeh
so nie bila pc aku dah okey tu yang update kejap before buat kerja ngeh ngeh
semalam balik kerja balik dulu rumah pergi membuat panggilan semula jadi
then letak beg tukar beg kecik ajek call teksi terus pergi CS amek lappy babam
malas nak drive ngeh ngeh ngeh dengan CS yang susah nak cari parking memang
malas sesangat nak drive okey so sampai ajek terus amek lappy babam Alhamdulilah
dah boleh use tenet kat rumah so tak ada lah dia asyik nak guna berukband dia tu
so lepas tu aku merengek nak makan lapo okey...!!!!
so pergi makan takoyaki lepas makan aku memang nak sangat beli beg so
dah disebabkan oleh dah idam sangat beg tu semalam jugak aku pergi cari
nasib baik ada lagik taw aku amek color pink miahahahhahaha
kebetulan itu beg yang terakhir kira aku amek display lah sob sob sob
ingat nak amek black or cream tapi mata asyik dok pandang pink last-last amek pink
tak pedulik bio lah baju color len can use what....!!!
then bebudak kata nak pergi Popular sekali Popular tutup yek dorang rombak
buku-buku stok baru sama stok lama tapi kan aku nampak dorang tulis tutup
sebab anual dinner huhuhu ker aku salah nampak sebab aku just baca sekali lalu
tak berapa nak hayati tu yang nampak macam annual dinner and aku tengok bila
dia bukak itu ajek huhuhuhu then pergi MPH seyes MPH tak sebeshhhh Popular tapi
kalau bab2 novel and buku2 bese-bese okey lah babam nak cari magazine bola
boleh plak depa tunjuk magazine bina badan muaahhahhahahahhaa
so aku beli sticker nak tampal kat MacBook Air kekonon butterfly hingap kat apple
tapi non hado ye lah sticker color pink case aku pon color pink langsung tak nampak
so untuk pujuk hati aku kata chantek lah huhuhu nanti lah aku amek gambar nanti
aku upload kat sini tengok lah kalau balik lunch nie rajin aku snap kalau malas balik nanti
ker malam nanti ker sebab semalam aku tengah susun susun kan folder-folder tu yang
malam nie aku nak adjust sedikit demi sedikit muahahahahahha tapikan aku tak taw
nak edit letak watermark kat mana nak adjust tak de tempat yang membolehkan aku
berbuat demikian haiyoooo sangat leceh lah plak kat aku mana aku nak mencari ekk
any idea any idea...?? so nak atau tidak aku akan kena update kat opis huh
lepas tu malam tu aku babam dengan bibik dengar MJ12 then bibik bulik dengki
buat suara cik pong ketawa hampehhhhh tapi taw takut kena usik dengan aku
sapa kat sebelah dia wawawa aku usik dia sampai dia jatuh tergolek sebab dia hengat
dia tarik kaki aku rupanya dia cuma tarik selimut ajekkkkk muahahhahaha
so dia dah sakit vuntut sebab jatuh tu lar sapa suruh dengki kan dah diberi cash
balasan muahahahhahaha.....!!
alamak sakit perut lah plak geeeeee malas nya kalau perut dah sakit mencik mencik...!!!
weyyyy bila agaknya aku nak use macbook pro aku ekk....????
bila itu bila agaknya kan kan kan adeyyyyy kekonon nak buat template ini lah itu lah
tapi bila keyword macam orang dapat detect blog terus aku private kan muahahahhaha
agak-agaknya apa akan jadi seterusnya ekk...??
yang pasti walau pon aku private tapi aku tak nak deleted blog nie aku nak always update
yess always update tapi itu lah aku sendiri tak sure sampai bila nak private nanti-nanti
nak dekat-dekat raya ker aku publish balik ker huhuhu what ever lah yek.....!!!

No comments:

Post a Comment