Tuesday 5 April 2011

♥ Sakit Kepala grrr ♥

Ingat tak entry yang pasal present yang aku story yang aku bangun lewat
terus kepala sakit tu...?? fuhhhhh now dah 3 hari berturut-turut aku bedal
panadol active fast 2 bijik serius hari-hari kepala aku sakit tekak dah tak selesa
now hidung aku dah start block bila hidung dah block makin sakit kepala
nyilu sangat sangat kat kepala sampai nak kena tekan ketuk ketuk untuk hilangkan
kool fever yang beli ari ahad tu still ada lagik satu then semalam use kebetulan
tak sejukkan sebab bibik tak perasan ada terselit bawah keyboard then ingat ala
nak sejukkan tak sempat sebab dah nak tidur just use kan ajek lah
sedappp sangat rasa sejukk sangat then sekejap tu aku suruh bibik rasa dekatkan
tangan tapi tak tekan lah boleh rasa bahang panas aku kalau sakit kepala ajek
mesti aku suruh mum pegang bunbun kepala rasa panas atau pon tak memang dah
tahap selalu buat macam gituk pagi tadi badan rasa macam bahang ajek cakap
tak nak pergi kerja tapi mum marah bising tak kasi huhuhuhu
then masa mandi aku mandi air sejuk selalunya aku akan mandi air panas sebab tak tahan
sejuk tapi disebabkan oleh badan rasa bahang panas aku mandi air sejuk mengigil
gigil seyy then air zam zam still ada lagik cikit so mum gosok kepala aku lah
okey aku ulang balik aku mandi air sejuk bila mum gosok kepala aku use air zam zam
mum kata panas bayangkan aku tak mandi air panas aku mandi air sejuk
then tadi balik lunch sekali lagik buat hasilnya sama jugak panas urmmmm
padahal rambut dah macam apa hehehe malas nak sikat balik entah lah
semalam bibik ada kata aku tidur tapi berbunyi aku kalau tak selsema or hidung block
memang tak mengeluarkan bunyik kebetulan malam tu memang aku susah nak tidur
macam gelisahh ajekk pusing sini pusing sana entah macam mana boleh tertidur pon
aku tak tahu taw-taw ajek dah kena kejut pergi kerja waaaa uwaaaa
start semalam jugak lah tekak dah payau minum air tak rasa masuk ke tekak
sebaliknya rasa terus nak keluar melalui hidung huhuhu kalau makan ke minum apa aje
nanti rasa macam semuanya tak masuk dalam perut tapi rasa ada kat lelangit
then malam tadi aku tak tahu apa yang aku berangan sambil lena gituk macam indah
macam beshhhh sangat sangat tapi aku tersentak sebab rasa nak terkucil tapi entah
bila aku tersedar boleh plak aku tak taw apa sebenarnya aku nak buat betul ke nak
kucil malas nak layan aku sambung tidur balik bila pagi bangun baru aku rasa
betol lah nak pergi toilet melepaskan hajat huhuhu nie kalau mum tahu sure kena
marah sebab nak kucil tapi tak pergi saja tahan err masa type nie pon aku tengah
tahan nak kucil daripada balik lunch huhuhu semalam pon sama dari kol 4 petang
aku menahan nak kucil sampai balik rumah semalam balik kol 6:30 petang
huh kelam kabut balik cari toilet selalunya bila nak rasa aku tahan then nanti hilang
so dah biasa macam gituk * japp ahhh sambung aku nak pi toilet jap *
aku nak tanya korang sebelum tu kaum lelaki sila jangan baca yer baca yang lain okey
err sapa pernah try makan jamu Almira...??
jamu anak dara yang boleh bersihkan segala jenis keputihan pasal peyed...??
ingat tak dulu aku kan ada post pasal jamu tu masalahnya bila start makan sampai
sekarang peyed aku kuar tak banyak just macam tanda-tanda ajek
aritu makan then aku stop tetap jugak keluar then lepas tu aku start balik makan
now macam malas so keluar balik dah dekat sebulan kuar tak macam orang peyed
normal kuar banyak just cikit-cikit macam tanda-tanda gituk arghhhhh stress aku
esok aku nak kena start balik makan aku nak pi email lor tanya sama ada okey
ke tak or maybe tu darah yang tersimpan sebab aritu kan dekat 3 bulan peyed aku
delay so yang kuar nie yang kuar yang delay tu ker arghhhh stress stress
tak pe kita tunggu mana taw memang betol kuarkan yang simpan2 punya ke
aritu stress peyed delay la nie stress asyik kuar ajek hidup aku nie penuh
dengan stress lah ekk...??? huhuhuhu.....!!!! lappy acer cannot use arghh habis lah
gambar-gambar dalam tu uwaaa macam mana nie hantar pergi kedai dorang
boleh simpan tak gambar-gambar sebab gambar adol baby banyak dalam tu...sob2..
hah lupa dengan gambar muchuk masa baru dapat arghhhhh....

p/s: aku dapat email mereka then dorang ada kasi borang untuk pertanyaan
malas ar nak use borang tu lecehhhh

No comments:

Post a Comment