Friday 8 April 2011

♥ Private Blog Again ♥

Now aku rasa macam buntu macam nak private kan balik blog aku yang nie
tapi bila fikir nuffnang aku macam berbelah bagi lah pulak
tapi seyes bila aku search jadi macam gituk aku rasa macam dah mula ragu-ragu
rasa macam nak private kan saja blog aku nie tapi apa kan daya
sekarang nie aku dah berbelah bagi sama ada nak private kan lagik atau pon tidak
sebabnya tahun lepas aku privatekan jugak dari bulan january sehingga ke august
now dah masuk april should i privatekan balik....???
niat di hati dah tak nak privatekan balik tapi aku risau sesangat kalau-kalau
geng-geng langau yang still dapat search cari nama payaz arggg risau okey
kalau-kalau dia still bukak blog aku yang ini...!! donno lah nak buat macam mana
seyes kalau dulu aku tak mengenali mereka pasti aku tak akan jadi seperti ini
dan kalau aku tak kasi mereka url blog aku sure tak akan jadi begini seyes ini
dah kira kesilapan yang besar aku buat tapi secara jujur mujur aku tak beri pada
si yokies tu arghhhh aku stress tahu tak orang lain rilex ajek promote blog dorang kenapa
bila blog aku orang masuk suka hati nak mengutuk nak mengondem apa yang dorang
sakit hati sangat dengan blog aku...!! sampai sekarang aku still tak puas hati
dengan apa yang dorang buat....!! biar lah apa pun aku tetap dengan keputusan aku
menyampahhhh sesangat dengan dorang sampai sekarang hoccay...!!
entah lah maybe aku akan terus cekalkan hati untuk jangan sampai private kan
blog tapi tidak akan aku sesekali mendeleted blog nie sebabnya aku dah terlalu
lalu sayang untuk deleted ye lah dah bermacam-macam kisah ada dalam nie
kalau deleted sayang sangat sangat tapi entah lah maybe kali ini aku akan tegas
dan menentang jika ada anasir-anasir jahat yang cuba untuk mempecah belahkan
apatah lagik maki hamun blog aku maaf lah ye korang tak perlu nak follow kalau rasa
nak jatuhkan blog aku paham tak....!!! maybe lepas nie aku rasa macam nak buang
follower lor maaf lah ye tak mahu luka kembali berdarah sebabnya aku nak berhati-hati
so aku rasa entah lah jiwa celaru tak sanggup rasanya nak deleted blog nie
terpulang lah pada korang kalau nak kata aku nie terlebih emo ker apa
sebabnya korang tak pernah rasa apa yang aku rasa okey....!!
aku tunggu lagik kalau rasa macam tak berapa nak selamat untuk beberapa hari
minggu bulan or tahun aku tak akan berlengah-lengah untuk private kan
seyes aku kalau boleh tak nak private kan blog aku lagik tak nak ubah url lagik
cukup lah berkali-kali aku ubah nya.... Now rasa macam ada sedikit keyakinan untuk
tidak private kan blog....!!

p/s: disebabkan dah sedap MC 2 hari ari nie pon rasa macam malas ajek nak kerja uwaa..

p/s 2: kalau ada rezeki terlebih-lebih maybe aku akan beli template untuk cun kan
blog aku yang nie meow....!! tapi tengok lah macam mana nanti huhuhu

Ya Allah berikan aku kekuatan agar tidak akan private kan blog aku...!

No comments:

Post a Comment