Wednesday 27 April 2011

♥ Blackout Satu Taman ♥

Semalam blackout satu Taman Molek...!!!
actually semalam aku dok godeh nie hah emotion untuk post entry
sekali pap terpadam aku pon blur kak aida dalam bilik nak sembahyang
terus keluar ingat aku dengan kak wahidah dengki ngeh ngeh ngeh
actually aku dengan kak wahidah pon blur jugak then check kat box
tengok tak ada apa-apa so okey blackout so kemas-kemas lah sementara
tunggu kak aida sembahyang then mum call bagi taw kat rumah pon sama
aku pon alamakk semua dah fikir traffic light grrr so mum tanya
boleh ke nanti aku jawab Insya Allah boleh hehehe so dengan tekad taw tak aku
ikut kereta apa...?? hehehehe aku ikut belakang storm kan storm beso so orang
akan beri laluan so aku apa lagikkk zupppppp ikut Alhamdulilah sampai
tapi sekejap ajek kol 6 dah ada balik padahal masa blackout kol 5:30
balik tunggu semua siap-siap pergi econsave...beli pampers nenek
aku jalan-jalan dengan payaz ... balik time untuk baring then dia baring atas aku
asal boleh ajek si kenit sorang nie huhuhu jommmm try icon baru nie macam syok
aku rasa cannot download use MacBook Air dan MacBook Pro sob sobb


:h::face66::face18:

No comments:

Post a Comment