Sunday 3 April 2011

♥ Present ku huhuhu ♥











present belated birthday aku dari abg han meow meow
present dahh lama lepas birthday aku heheh tak pe lah janji ada
ingat esok nak pergi kerja mau use tapi macam kelakar plak
macam shy shy lah nak use kekekkekee
poyo tak ekk...?? mum masak brayani lauk ayam masak merah ayam masak bryani
udang bryani daging masak briyani and kamben briyani fuhhhhh
macam kenduri hahah saja usik kata kenduri ada orang nak masuk meminang sis
err padahal tak de pong saja ajek hahhaha
tadi syokkk seyy bangun lewat buruk tak mum masak aku tidur hehhehe
bangun bangun kepala sakit sangat sangat aduhaiiii stress aku
sedangkan punya lah syokk dapat tidur macam gitukkk bila bangun berat sangat
kepala dah mandi makin teruk sakit nya aku mengadu dengan mum then mum kata
ye lah dah biasa bangun awal bila bangun lambat macam gituk lah hehehhee
tetiba rindu nak bangun lewat nak duduk umah santai-santai tapi apakan daya
aku tak bolehh buat macam gituk uwwwwwaaaaa stress stress
nie dahi aku ada cool fever seyes lepas letak rasa macam ditarik tarik panas so
kepala hilang sedikit sakit yang peliknya walau makan panadol active fast 2 tetap
tak hilang nasib baik daddy sudi belikan cool fever lega sedikit rasanya
rasa macam nak demam ajek huhuhu tetiba rasa kan beshhh kalau demam huhuhu
jommm layan lagu sedihhhh beshhh plak video clip lagu nie suka dengan video clip
macam banyak jalan cerita yang sedih huhuhuhu entah lah ekk...


story cikit banyak gambar dengan video clip ekk apa boleh buat tadi dok nak
karang ayat then babam dok baca so malas nak type la nie bila type pale
pon macam arghhhhh ketandusan idea huhuhu abes Anugerah Bintang Popular 2010
baru aku dapat type hehehehehehe nak buek macam mana blog nie kan blog aku
so tak de sapa yang mengetahui url blog nie hehehhe biarlah rahsia jommm layan
lagu nie plak lagu nie sangat sangat sangat beshhhhh



sangat sedih tapi aku rasa aku ada publishh lagu nie time dulu-dulu lah
hurmmmm ingat nak masukkan dalam blog lagu tapi tak payah lah ekk
sekarang nie aku rasa demam Hantu Kak Limah Balik Rumah lah coz sanggup
tu sapa ntah buat pages ayat semuanya dalam movie hantu kak limah
aku pon sengal gak pergi like semua hahhaa saja ajekk untuk menambahkan
orang yang like huwawawawa jappp sementara aku ingat nie tadi aunty mary
datang then dia tengok iphone aku so dia tanya nie gambar sapa saja suruh dia teka
hahhaha lawak lah dia tak kenal pon muka aku taw dia blur-blur len ker muka aku
hahahha kiut tak ekkk tapi tak kiut pong buyuk adalah huhuhu
entah lah aku tak tahu kenapa aku tak suka letak picture aku kat lelaman sosial amboi
lelaman hoccay poyo ajekkkk wekkkk nanti bila aku dah bernikah aku letak picture
aku bebanyak sampai kome akan rasa menyampah meluat hahhaha poyosss
ajek lebihhh okey uwaaaa start balik kerja hati nie dah macam sangat malas nak kerja
nak berhentii nak berhentiii.....tapi apa kan daya aku huwaaaaaaaa
nak layan jiwang jappp ajekkk nape ekkk dalam hidup nie susah nak dapat
cinta sejati yang sebenarnya...?? susah nak temuii kalau ada pon non hado ajahhh
hah by the way aku nak kena tukar case balik cannot use rabbit coz susah
telinga panjang nanti tak ley nak masukkan dalam beg aku so nak kena exchange
sowie ye biga next time kita amek gambar hoccay.....!!!!! cannot sleep arghhhhhhhh

No comments:

Post a Comment