Thursday 7 April 2011

♥ Control Cover ♥




Walau pun blog aku yang ini dah lama with aku dah berzaman nak masuk 3 tahun
bukan senang okey nak sampai ke tahap itu walau berkali-kali terdetik di hati
nak deleted walau pelbagai dugaan yang melanda Alhamdulilah blog nie masih
bertahan Insya Allah aku akan usaha untuk update setiap hari itu pon kalau ada
cerita lah dan Insya Allah aku akan pastikan tiap-tiap bulan mesti 30++
entry mudah-mudahan impian aku itu termakbul ameen
okey serius nie apa maksudnya Private Blog or Control Cover...??
begini bagi aku private untuk family sahaja means semua tak akan dapat access
ke blog nie dan kalau ada yang termasuk dengan segera akan aku ubah URL nya
dan setelah aku fikir selama nie sis tahu aku kak update blog and kan belog lakonan
aku tu hah akan aku cuba untuk buat bermacam-macam agar sis tak tahu apa-apa
maksudnya untuk elakkan sis salah faham yes dia tahu aku suka menulis then mesti
dia pelik aku bukak blog tapi kenapa blog aku yang lagi satu suram sunyi sepi
now walau macam mana sekali pun blog tu akan aku update di rumah terutama
depan sis lor and blog nie Insya Allah akan selalu diupdate di opis or di rumah tapi
secara diam-diam lah tak mo hoccay orang tahu hehehhehe
tapi macam mana aku nak handle 2 buah blog sedangkan selama nie macam dah
malas nak update 2 blog dalam masa yang sama nampaknya untuk elakkan orang
makin tahu aku kena lah ubah sedikit demi sedikit jalan cerita huhuhu
nie lah ehhh adat dunia huhu macam mana nak buat wekkk apa kena mengena dengan
adat dunia ekk...?? donno lah huhuhu....!!!! lepas ajek kalau rasa url nie tak selamat
Insya Allah aku dengan sekali click tukar URL blog meow...!!

p/s: nie entry baru dapat publish pagi 8.4.2011 sebabnya semalam stop jap ada
orang datang then tahu-tahu ajek lupa nak publish huhuhu

No comments:

Post a Comment