Thursday 28 April 2011

♥ Surat Sudah Sampai ♥



Taraaa akhirnya sampai jugak surat dari pihak Honda menyuruh tukar
Lost Spring Motion tadi balik then daddy hantar then nampak surat sekali surat
dari honda actually kan aku tak terfikir itu surat dari honda ye lah selama nie bila
surat sampai ajek aku terus pergi check so kira dah putus asa lah jugak lah huhu
tadi aku nak call wawa tapi pergi call azam hampeh tak...??
sebabnya ialah exited nak kasi muchuk de beshhh cehhh macam anak plak kekekeke
so tunggu ajek lah Azam sms beritahu huhu kalau dapat next week hari rabu bagus
jugak huhuhu boleh mintak cuti kuikuikui....!! tapi kena tunggu lah Azam cakap apa
adusss tadi kan lebih baik aku call wawa kan senang grrr tu lah exited sangat sebabnya
ialah lepas nie mum tak perlu nak risau-risau lagik aku lagik susah hati kalau mum risau
huhuhu....!!!
Muchuk get ready lepas nie kita pergi tukar motion spring ehhhh kasi mantap....!!!
oooo Azamm tolong lah sms beritahu secepat mungkin bila boleh hantar....!!
weeeweeee suka suka
:face2::face2::face2:

No comments:

Post a Comment