Friday 8 April 2011

♥ Mok Yang Gedik ♥


Nie mok banyak notty hoccay semalam kitaorang masukkan depa dalam kotak
then letak lah makan minum semua sekali tu aku masuk toilet then nampak
2 ekor nie dok kepochi tengok sekeliling toilet then aku cakap tak mo skodeng
ehh aku nak weewee then bila aku pegang seluar saja ajek taw si mok nie kuarkan
kepala nak sekodeng then bila aku tak pegang seluar dia masukkan balik kepala
dia then bila aku pegang lagi seluar dia sekodeng lagik keluarkan kepala dia
tinggi kan kepala dia gedik sangat hoccay si vanilla plak diam ajek ye lah sakit kan
tapi Alhamdulilah nampak sedikit perubahan lah okey lah still nak makan minum
and dia ada jilat-jilat luka-luka dia mum kata air liur dia tu ubat dia tengok lah
nanti macam mana aku harap dia boleh pulih seperti sedia kala and untuk pengetahuan
korang klinik yang semalam kitaorang pergi klinik tu tak bagus sebabnya ialah
kawan sis hantar pet dia kat situ esok tengok pet dia mati padahal pet dia sakit
tak de lah teruk macam vanilla sebab cacing ajek kot tu pon boleh jadi macam gituk
nasib baik dorang tak inject vanilla karang silap ari bulan melayang nyawa vanilla
urmmm pepagi lagik tenet opis bikin hal euwww sakitnya hati kak tina mc manakala
bebudak 2 orang tu naik kilang then tak ada orang kat opis so tadi pak tam teman
lah kejap sementara tunggu ustaz datang then aku punya lah berpeluh untuk adjust
internet sekali ajek tetiba tak boleh Ya Allah separuh geram aku dengan wire then
rupanya internet tak boleh mana lah aku tahu betol-betol membuatkan aku rasa
euwww geramnya aku rasa eiiiiiii......!!! sakit ajek jiwa taw mencik hoccay....!!
tadi aku try google nama payaz then alamak rahsia boleh pecah coz bila search
ada weyyy url blog aku yang baru nie alahaiiii kantoi nanti macam mana nie
rasa macam nak privatekan balik lah blog nie....yeap aku rasa better aku privatekan
balik huhuhu tapi i know sis malas nak cari tapi ada orang tu pasti dia akan mencari
punya lah grrrr macam mana nie...???? any idea nak buat macam mana...???
ada idea tak...?? kalau boleh malas dah nak edit-edit untuk cover rina semua bagai
arghhhhh menyampah lah plak rasa nie yang nak kena ubah segalanya lah
bila type nama awal payaz tak kuar tapi bila type nama penuh payaz kuar lah
plak url blog aku nie arghhhhhhh macam mana ek nak buat...???
kalau boleh aku tak nak mereka-mereka dapat jejak blog aku nie....!!
any idea nak buat macam mana ek...?? sapa-sapa ada idea sila beri sumbangan kepada
aku....secepat yang mungkin okey....!!

No comments:

Post a Comment