Thursday 14 April 2011

♥ Siapakah Yang Akan Lakukan ♥

Ada tak sapa-sapa ekk aku tak tahu siapa tu yang aku just kata siapa-siapa
malam nie dia bernikah then tak lama lepas tu dia update kat blog kata
yang dia dah nikah hahha Insya Allah kalau ada jodoh aku pasti akan buat
so orang itu ialah aku malam nie aku nikah so sewaktu nak sleep itu aku bukak
lah ipad aku untuk update blog mengatakan aku dah nikah dengan si tet ( donno sapa )
dengan sekali lapaz bla bla bla majlis nie majlis tu ending dia mau tidur esok ada lagik
bla bla bla hahaha yang ini aku mengaku akan aku buat cuma masanya saja aku tak tahu
bila Insya Allah aku akan cuba untuk buat hah lain dari yang lain kan kan kan
okey ada tak sapa-sapa lebih ajek bersalin terus post dengan fb aku dah selamat
mengeluarkan baby mai lah lawat aku grrr ada tak ada tak...?? sedangkan dia baru saja
lepas bersalin kalau ada memang aku tabikk ahhh sanggup tu lepas bersalin terus update
tapi ada ke yang sanggup buat semua tu...??? ada lagik ke...!!
kalau macam gitu kira dah tahap otai lah jap korang ingat tak aku ada kata nak
post entry pasal cuaca isnin yang mendung macam pepagi kol 6 nak masuk kol 7 hah
tunggu ehhh entry dari aku tunggu taw....!!!!

No comments:

Post a Comment