Monday 4 April 2011

♥ Kuatkan Aku Ya Allah ♥

Ya Allah sungguh aku dah tak kuat macam dulu lagi
aku lemah selemahnya Ya Allah aku tak sanggup Ya Allah
aku dah tak ada kekuatan macam dahulu lagikk
sekarang nie aku rasa sangat-sangat lemah aku tak mampu nak berdiri
entah lah setiap detik aku rasa sangat lama berlalu kepala aku bengang
sakit tak henti-henti seolah-olah ketika ini aku dengan dunia aku saja
Ya Allah kuatkan aku untuk hadapi hidup ini apatah lagi untuk hadapi satu hari
bekerja aku rasa seolah-olah aku dah tak mampu untuk meneruskannya
aku dah tak ada tempat nak luahkan perasaan aku ketika ini hanya dengan blog saja
aku boleh curahkan sungguh aku dah tak nak menyusahkan mum lagi tapi kali nie
sungguh aku betol-betol tak larat tak mampu nak meneruskan semua permainan ini
tak mampu nak hadapi lagik tak mampu nak bernafas lagik tak mampu nak buat
segala-galanya jiwa aku sakit hati aku menderita perasaan aku usah nak dikata
tak ada siapa yang mampu utuk mengerti tika dan saat ini apa sebenarnya perasaan aku
dear plss biarkan aku lepaskan jawatan ini biar aku mencari ketenangan dengan cari
jawatan lain usah risau Insya Allah tidak akan terjadi apa-apa aku akan cuba
daripada aku terus berterusan menderita dan derita yang tak ada kesudahannya
badan aku dah terasa bahang seperti mahu demam tapi tak demam kepala aku terasa
seperti berat bermacam-macam benda yang bermain di minda aku tapi mampu kah
untuk aku telan semuanya tanpa beritahu mum mampukah untuk aku berdiam diri
saat ini aku cuma mampu berserah apa sekalipun yang terjadi sebab aku rasa seperti
aku cuma tunggu masa untuk rebahh sahaja bukankah itu lagi membuatkan mum risau
tapi jujurnya aku dah tak sanggup aku lelah aku dah penat sangat sangat penat
terasa macam nak larikkk jauhhhhhh tak pun pergi ke mana yang mampu mengubat
perasaan, hati & jiwa aku sob sob sob aku tak tahu macam mana nanti balik driving
sebab aku rasa sangat sangat tak larat seolah-olah tubuh aku kini kosong yang boleh
melayang ke mana saja sudah tidak lagi rasa apa-apa benar ini lah yang aku rasa
ke mana harus aku membawa hati, perasaan dan jiwa ini yang semakin terluka
kecewa penat lelah...??? Ya Allah bantu lah aku apa yang harus aku lakukan
mampu ke untuk aku hadapi sepanjang hari ini dengan rasa diri aku tak tentu arah
fikiran aku melayang tubuh aku jangan dikata sakit sangat sangat dengan semua ini
seketika mata aku seolah-olah kabur tak mampu untuk melihat apa saja
mum, maaf kan diri ini sebab dah tak kuat macam dulu lagik dan tak mampu untuk kuat
pinggang aku sakit semua sakit dari akar rambut sehingga ke hujung jari kaki
apa yang harus untuk aku lakukan lagik bukannya nak ikutkan perasaan aku tapi
aku cuba untuk kuat sungguh tak bolehh tak mampu masa bagi aku sangat lambat
dengan siapa aku nak mengadu...?? aku tak ada kawan yang boleh nak berstory lagi
pulak apa gunanya nak story dengan kawan lebih baik aku story kat sini
penat lepak semuanya sekarang nie aku rasa tapi tak ada siapa yang mengerti
sob sob sob macam mana nak kuatkan perasaan hati dan jiwa....apatah lagi
tubuh aku arghhhhhhhhhh mum nak balik rumah.....!!
lepas nie aku tak akan menyusahkan orang lagik...!!

p/s: tadi Toh datang number plate dah tukar baru maybe cun kot belom tengok lagik..

No comments:

Post a Comment