Sunday 24 April 2011

♥ Kapas Ohh Kapas ♥

Mana aku nak mencari kapas untuk menutup telinga bila orang bertanya
bila nak kahwin ek...???
sebabnya bila umo dah 21 nie telinga aku nie asyik orang bertanya soklan
bila nak kahwin kalau sorang dua boleh lah tapis tapi kalau dah berkali-kali
macam mana telinga aku nie nak tapis cer cerita..???
seyes jodoh aku tengah otw nak menghampiri aku cuma aku tak pasti siapakah dia
dimanakah dia macam mana orangnya apakah pekerjaannya sikapnya macam mana
seyes semuanya aku tak ada jawapan lagik moga Allah temukan aku dengan jodoh aku
amin amin amin....!!!
arghhhh gantuknya mata nie kelat-kelat alam nak watch tv sebab rasa macam
lama tak watch tv hehehhe nak explore banyak benda tapi tak termampu nak
buat semua itu huh hah nak cari game sims lah kat mana nak cari ek...???
anyone anyone huhuhuhu sebabnya teringin nak main kasi dorang house
kasi dorang berfamily friend hehehhe tapi tak taw kat mana boleh play
ok lah tired nak rest nunite sweet dream xoxo buwekkkkkkkk

No comments:

Post a Comment