Sunday 10 April 2011

♥ Bikin Hutang ♥

















Dengan ini saya ingin menyatakan bahawasanya saya mahu mencuba untuk
berhutang kuikuikui alamak poyo nya hehehehe saja ajek okey apa motif aku
nak bikin hutang and dengan sapa yang aku nak berhutang mehhh sini aku nak story
aku dah jatuh tahap cipan dengan Macbook Pro 13 color white aku nak beli itu
tadi aku pergi Danga City Mall untuk beli extra charge nak letak kat opis then sikodeng
sekali okey harganya ialah RM3,099 so aku mintak tolong mum keluarkan RM3000
manakala aku keluarkan RM100 nanti bulan-bulan aku bayar dengan mum lah
kalau just tak banyak benda nak beli aku bayar RM500 kalau perlukan cikit duit
aku bayar RM400 kalau terdesak sangat aku bayar RM300 kalau bayar RM500
aku kira-kira 6 bulan ajek susah settle huhuhu tapi kalau RM400 or RM300
agak lambat lah nak habis urmmm motif tak nak simpan sebab kalau aku kumpul
sekarang takut bila duit dah cukup tak dapat nak beli coz stok habis huhuhu
or model baru masuk huhuhu doa-doakan lah ekk aku mampu capai target untuk
beli dengan hasil titik peluh penat berkeja muahahahhahaha poyos kan kan
hehehe lagik beshhhh kalau tak kena bayar balik tett tak mo tak mo tak bagus
so just beli lappy dulu kemudian baru accessories huhu nanti iwork tak beli coz
tak gunakan pon so better tak payah meow....!!!
mau show off lah segala reta jenis and accessories sekali sila watchh tak mo muntah
err gambar di atas hoccay bukan di bawah....!!!
nanti bila ada extra duit nak beli hard case color pink and keyboard protection
pon color pink beg urmmm tak payah dulu kot or tak pon color pink meow

No comments:

Post a Comment