Sunday 1 May 2011

♥ May Month ♥



Selamat Hari Pekerja Semua yeeee monday is holiday
nie aku nak story aku tengah tak sehat demam kembali lagik padahal baru
bulan lepas aku demam nie demam lagik tak taw lar apa masalahnya
semuanya bermula jumaat ( 29.04.2011 ) aku kena batuk2 kecik tak berkahak lagik
then balik dari lunch menjadi-jadi apa lagik bila kol 4:30 petang serius rasa down
sesangat then fikir macam mana nak amek gambar kenduri then malam tu gagah kan
diri untuk amek gambar last-last aku dah tak tahan coz kepala dah sakit then rasa
macam kenoneng bila malam nak sleep lagik rasa napas berbunyi macam orang
semput padahal aku bukannya ada semput huh sesak sesangat dada then pagi sabtu
( 30.4.2011 ) aku dah tak boleh nak bertahan kebetulan aku kerja kat rumah tapi
aku langsung tak larat nak buat kerja sepanjang hari aku habiskan masa tidur
then petang pergi klinik pertama johor jaya sahhh aku demam tapi belum teruk
muka semua rasa bahang batuk makin menjadi-jadi nie pon batuk berkahak
cuma tak berapa nak teruk sampai disebabkan oleh geram aku makan ubat batuk
3 sudu sedangkan kat situ tulis cuma 2 sudu sahaja....entah rasa macam tahun lepas
demam dalam sebulan kena 2 kali....maybe sebab aritu demam tak habiskan antibiotik
kot sebabnya nanti gantuk macam mana nak pergi kerja sob sob sob
nie pon rasa macam tak larat cuma cannot sleep ye lor dah satu hari sleep macam mana
nak sleep mujur lah selsema kali nie tak de block2 macam aritu okey ajek laluan cuma
batuk nie saja menyeksakan huhu ingatkan cuti-cuti nie boleh joli katak rupanya aku silap
cuti-cuti nie tetiba saja kena sakit nasib baik isnin cuti kalau tak MC lah jawabnya huhuhu
seyes weyyy dada aku nie sangat sangat sesak okey....!!!
kali nie ubat tak de air semuanya pill sob sob sob lagik disebabkan geram aku melantak
kaw-kaw ice cream hahha hamekk padan dengan muka aku miahhahahahha.....!!!
hurmmmm nak paksa mata untuk sleep rehatkan badan yang penat dengan dada yang
sesesak alam nie yang menjadi payah untuk aku sleep grrrr stresss nya....!!!

p/s: Azam dah sms bagi taw tarikh 23.May.2011 kol 8:30 pagi rasanya
macam memang kena amek cuti lah jawabnya and azam pesan suruh bawak surat dari KL ala surat mengatakan kereta aku dipanggil and aku dah take note huhu so before kena
pergi hantar nak kena washhh muchuk kasi emcem2 huhuhu......

No comments:

Post a Comment