Sunday 8 May 2011

♥ Happy Mother Day ♥



Happy Mother Day Mum love u so muchhhhhh ever and forever
aku dengan sis kongsi duit beli osim yang wap air untuk muka and udara
hehehehe so tak taw nak mintak kebenaran macam apa dengan mum
so bolak balik bolak balik last-last pergi so beli kad, flower, cake and present
giler arrr semalam malam adalah hari paling paling touching masa magrib dengar
lagu tu sedihhhh mum nanes ingat kat nenek aku pon laju ajek mengalirkan air mata
kemudian masa kat jusco beli kad dengan muka tak reti malu aku melalak-lalak
baca ayat kad buyuk right...?? i know tapi nak buat apa malu right....???
entah lah tetiba rasa macam kan bestt kalau ada bahu extra untuk aku nanes
without tanya apa reason aku nanes just biarkan aku nanes sepuas-puasnya
untuk rasa lega di ruang dada aku huhuhuhu
orait nak cari ayat syokkkk untuk wishhh my mom lah hehehhehee......

No comments:

Post a Comment