Monday 23 May 2011

♥ Celebrate Mother Day ♥






Nie sepatutnya aku buat entry semalam tapi semalam busy gilerr so tak sempat
disebabkan oleh mother day yang baru-baru nie kan abg han pergi manilla
so tak dapat lah nak celebrate then postpone ke semalam baru celebrate
khas untuk bergelar mum/mak/mama/umi/ibu sahaja ye siapa yang belom
ada gelaran itu sila diam-diam dahulu karang-karang kalau dah keluar anak
hah baru lah boleh bangga menyambut nya cewaahhhhhhh
disebabkan aku tak boleh sambut memang kerja aku mesti akan amek gambar
macam bese camerawomen yang tak bertauliah nie lah yang kena amek gambar
cucececehhhhhh okey lah actually kitaorang buat kenduri doa selamat kecik2
jek tak panggil orang just suruh en emy yang baca doa nak tukar nama panggilan
coz selama nie panggilan atau nama "biga" nie tak elok bermaksud giler
bayangkan berhari-hari panggil maunya budak tu boleh jadi sebab panggilan itu kan
doa so sendiri mau ingat lah yek.... so tukar change biga ke Natasha tapi aku just
panggil didi or awak ajek senang lah tapi kalau kat blog nie aku type didi ajek senang
dan ringkas hehehehe tak payah nak leceh-leceh type pepanjang then celebrate
sekali pak tam masak nasi brayani sangattt sedappp occay then abg han
beli cake ice cream tapi tak fully ice cream just ice cream and sponge cake
sedap jugak ekkk motif tetiba tekak teringat and nak makan....????
then just snap snap few picture saja lor malas nak bebanyak hehehe kemalasan
sudah datang lor ngeh ngeh ngeh then petang tu pergi TF makan ice cream yogurt
malam plak kena tidur awal kan kena bangun pagi hantar muchuk untuk
spring lost motion tapi kan walau pon just kita-kita aku rasa happy sangat
happy tengok mum happy taw....!!

No comments:

Post a Comment