Wednesday 25 May 2011

♥ Auww Auww Wooo ♥






Taraaaa nie lor yang tadi pagi aku membebel lotion strawberry baunya
sangat shodap....!!!!
nie aku letak dalam handbag ajek bawak pergi kerja sempoi ajek
tapi tengah busy tak boleh lah kena tungggu tak busy baru okey
kalau malam jadi pergi maybe akan beli coco butter yang tu use untuk
mencantikkan kulit yang ini use untuk mewangi kan badan yang busyuk
wawawa betol apa coco butter tu baunya memula macam busyuk yukkk
tapi lepas mum pakai wangi ajekkk perghhhhh sodap baunya kekekekkee
tapi betol lor ehhhh silap bukan coco butter tapi shea body butter
yang ada wangi-wangi semua untuk normal skin ada macam-macam jenis cuma
bese ar pasaran Malaysia bape kerat ajek amek menyampah taw....!!!
grrr nanti kan nanti kan kalau ada rezeki lebih nak beli yang ini lah wink wink



mesti syokkkk kan bau setoberry ajekk semua cium wanggiii ajek kan hehehe
alamak tertinggal plak yang ini lor....


tertinggal plak sabun dia hehehhehe mesti sedap ekkk bau baunya...??
lepas tu jangan lupa yang ini lar plak

yang nie bau setoberry slurpp slurrrpppppp ting tong dah aku nie pergi layan
benda alah nie plak hahhahahhaa merepek merepek....!!!
lepas nie nak buat trademark lah bila malam ajek kat aku bau setoberry
wahhhh terlebih sudah kan tapi sekali sekala tak apa hoccay...!!
mau kopak aku bulan2 kalau macam gituk mana dengan ini dengan itu
hahhaa sangat mengarut lah tapikan better amek setoberry body butter nie ajek
lah senang ke mana-mana boleh bawak kalau yang besar tu boleh
memang lah boleh tapi kan aku rasa takut nanti lelama aku akan selalu
use nie hah

lagik yang ini pon ada yang kecik macam setoberry urmmmm tetiba berfikir
malas lah nak sinonem kan diri dengan setoberry sebab setoberry just untuk
normal skin macam bese-bese ajek tapi hah siap ada tapi-tapi taw heheh
yang nie untuk very dry skin tapi skin aku bese-bese kira normal lah tak de
dry tapi shea body butter nie bagus untuk macam ada stretch mark
boleh lah hilang see yang setoberry tu takat bese-bese ajek yang shea nie
ada boleh hilangkan macam gituk lepas tu start gedik plak yang ini plak nak
pakai jap cari picture duluk kekekkekee






aku kan macam-macam kan tapi kan aku nak try beli benda alah nie
sebab dia tak macam berminyak just kesat sedap okey kalau berminyak
nie bila esok bangun bibir macam kerrrrriiiiinnngggggggggggg
tak shuke tak seronok now nak menjaga badan dan tubuh wahhhh gitukk
ehhh bukan badan dan tubuh benda yang sama ker?? salah tubuh badan dan bibir


tapi kena tunggu gaji bulan depan ajek lah coz rasa kalau kira-kira tidak
cukup tak pe kita slow-slow dalam bab-bab penjagaan badan
yippy mum kata okey tak ada apa-apa so boleh lah use next time setoberry
habis dah tak nak beli setoberry nak beli shea body butter ajek
sebabnya nanti bau campur2 sure tak sedap punya nie pon baru use satu hari
dah kena geget dengan semut menyampah i taw lah badan i bau setoberry
tak payah lah nak geget i mencik mencik karang terlebih setoberrry habis kena
kutuk baik amek shea body butter tak de bau yang kuat soft ajek plus maybe
boleh hilangkan kulit mati ker.....!!! nak berangan ar kejap lepas tu aku
membebel apa yang aku berangan kan hehehe.....!!

No comments:

Post a Comment