Wednesday 18 May 2011

♥ The Body Shop ♥


Semalam beli perfume nie kat Jusco bau vanilla sedap sweet ajek okey
nanti kan nak spray-spray cikit kat kereta huhuhu kasi bau sedap meow~
ingat lagi dulu time-time sekolah selalu beli perfume jap aku cari then aku paste kat sini

okey yang ini mesti akan beli so bila semalam beli bila bau perfume nie teringat
zaman-zaman sekolah huhuhu baunya sangat unik dan sangat sedappp
lagi pula perfume nie RM50 so masa tu mesti akan spend RM50 semata-mata
untuk beli perfume yang ini sebab baunya yang sangat sedapp.....!!!
ada gak lah beli yang lelain saja nak mengetest ada sedap tak bila use
tapi bila dah besar cikit dah pandai use perfume yang harga rat-rat dah mula tak hirau
yang ini hahhaha sungguh jahat kan...???
nie aku ingat gaji nanti nak beli few things kat body shop ar ingat nak beli

Hah baunya sangat sedap rasa macam nak makan-makan ajek bayangkan
kalau lumurkan kat badan mesti makin sedap bau kita kan huhuhuhu then ingat nak
beli 2 jenis ini


2 jenis yang brush dengan yang kurus itu tapi salah satu kalau macam sakit kepala
good untuk use boleh lega kan aku ada terbekenan dengan satu nie bekenan sebab
bentuknya yang huhuhu


mesti macam puaskan bila guna ye lor lebar and mesti rambut macam sekali ajek
sikat dah settle tak payah berkali-kali kan tapi itu lah huhuhuhu tapi aku tak ada
nak try guna shampoo or sabun badan cuma nak try scrub mesti syok kan...??


tapi aku tak jumpa body scrup yang ada stawberry kalau ada kan beshhh ye lor
kan dah use strawberry lotion kalau plus body scrub stawberry mesti baunya
mengancam aper....??
dulu time-time sekolah time melawa aku selalu use this one untuk pergi sekolah

disebabkan colorless so bila use tak ada siapa yang nampak lelagik bau strawberry
sangat sedap.....!! seyes tapi sekarang dah malas nak use hahahhaa boleh gituk...???
okey benda nie sangat bagus untuk membuang sel kulit mati pada bibir
kira macam scrub untuk bibir lah ingat body dengan face ajek scrub lips pon ada
okey just macam kasar-kasar jap nie hah contohnya

cara use sama macam use lipstick then about beberapa minit just lap sama macam
kita lap lipstick kalau dah tak nak guna or apa simple saja kan tapi atek kata
use this one bagus untuk lips


rasanya yang ini kot entah macam dah lupa plak hehehhee tapi yang aku ingat
bentuknya sama seperti ini actually coco butter paling bagusss tapi coco butter
nie tak de bau yang menarik perhatian or minat tu yang agak kureng macam aku
more tertarik pada strawberry ajek.
bila bab make up aku agak kureng pernah try compact powder tapi muka putih sangat
rasa macam tak sesuai ajek begitu jugak dengan lipstick kureng beli light pink bila
use lelama jadi red so disebabkan malas nak layan maka aku tak berapa sangat
nak gunakan make up just kalau perfume ke lotion ke still ley accept lah
yang lelain tidak pernah sama sekali terlintas di hati untuk try huhuhu....
tapi kan brush make up sangat soft and sangat syok tak macam yang aku dapat
masa belajar make up dengan chika huhuhu dah lar banyak sangat merepek nie
mau buat kerja lahhhh mata nie sangat mengantuk macam nak sleep ajek
macam nampak bantal ajek macam nampak katil ajek arghhhh stress stress...

No comments:

Post a Comment