Wednesday 11 May 2011

♥ Bicara Hati ♥

Bicara hati...??? kenapa tiba-tiba aku type benda nie...???
semuanya berpunca semalam bibik bagitaw mum apa yang terbuku di hati kecil
aku nie seorang yang berhati-hati dalam mencari pasangan hidup
lepas tu taste aku tinggi huhuhu semuanya berpunca dari sis motif salah kan dia
sebenarnya sejak kes sis bercinta sakan dulu membuatkan aku berhati-hati
takut nak jatuh cinta tapi aku tak bagi taw mum just aku pendam sebab itu bibik
kata aku nie dingin ibarat ais bila dengan lelaki aku macam seolah-olah tak ada
perasaan then bibik kata aku nie berperang dengan diri hati dan perasaan
aku ada keinginan tapi bila dah lama keinginan aku balik semula asal memang benar
apa yang segala bibik kata semalam huhuhu
bibik kata aku nie kalau keluar pergi jalan just jalan gituk tanpa senyum tanpa apa
adeyyyyy aku just menyampuk kata rilex arrr dulu huhuhu
bibik kata diam aku lebih kepada berkhayal masa depan hahhahaha
what ever lahh ekkk then bibik kata aku lebih suka tulis sendiri maybe maksud bibik
blog kot ye lah aku dah bese apa and aku lebih selesa kalau membebel kat blog dari
membebel kat orang hehehehe yess aku suka berkhayal benda-benda yang indah
tapi tidak bererti aku minat kaum sejenis ehhh simpang choy choy choy
aku nie sangat normal cuma tunggu dan lihat saja Insya Allah lagi pula Allah dah tentu
kan jodoh setiap manusia dalam muka bumi nie right...???
maybe jodoh aku masih lagik on the way nape semalam aku tak usik mum macam gitu
ek...??? kalau usik gituk kan beshhh suka tengok mum smile mum ketawa bila usik
hehehehe then laki bibik call aku suruh lah bibik cakap buat ym nanti call murah then
dia kata dia tak ada webcam then minta fb lepas tu bibik bagi lah nama aku then dia kata
nama aku bagus tapi banyak cubaan fuhhhh dengar ajek cubaan seram lah plak
dah ler aku nie spesis tak mampu nak menahan cubaan haishhhhhhh
tak perlu pening-pening Insya Allah akan ada orait...??
nie nak story semalam ya Allah gelak tak hengat aku mana taknya payaz duduk
dengan aku dengan hisap puting dia then dia terus kata " Nie nanak " aku pon apa
yang si kenit nie tak nak then aku tengok lah al kesah rupanya taxi semua gelakkan dia
sebenarnya masa amek car mum dorang naik taxi then sepanjang dalam taxi payaz
nanes tak nak sampai la nie si kenit trauma tak mo naik taxi muaahahhahaha
then semalam before keluar pergi cari ubat mum pak tam lepas makan then nak basuh
tangan si payaz siap tunjuk dengan pak tam kat mana sink then pak tam pon berkata
lah pak tam dah duduk rumah start tahun 1993 nie si kenit baru nak masuk 2 tahun
haiiii payaz payaz bermacam-macam lawak yang dia buat ada ajek lawak-lawak dia
tadi aku dah bangun lewat then payaz amek kunci kereta then dah siap semua
jam dah kol 9 pagi kelam kabut start enjin payaz tak nak kasi kunci kereta lepas tu aku
suruh dia amek kunci kereta baba dia then dah start enjin aku masuk minum air
dia nampak aku alahaiiii dengan lemah lembut dia panggil aku lepas tu senyum-senyum
kiut miut dia then dia jalan belakang aku peluk kaki kenit nie bila aku dah lewat nak
pergi kerja ada ajek aksi dia yang comel itu saja ajek nak membuatkan aku rasa eiiii geget
karang baru taw huhuhu tapi dia tu ehhh euwwww aku nak geget asyik tak dapat ajek...!!!
gantuk lahhhhhh.....sob sob sob....

No comments:

Post a Comment