Wednesday 18 May 2011

♥ Hari2 Kerja ♥

Syoknya semalam dapat tidur kaw-kaw tapi tak puas ehehehhee
aku just amek part time sabtu ahad kalau ari-ari cuti yang seperti semalam
aku tak amek badan penat lor need rest huhuhu
aku tak taw lah nape dengan pc nie tenet asyik loading slow then nak kena restart
pc baru okey ker sebab virus dah try move to apa ntah tapi virus-virus tu still ada
macam mana ekk nak buat..??? tak taw lar apa nak buat aku dapat virus-virus tu
masa cari email orang untuk buat kerja so now bila virus-virus tu tak mo blah
teruk lah jugak aku grrrr menyampah okey selama nie pc or lappy kat rumah
tak pernah pon kena macam gini eiii menyampah menyampah....!!!!
satu persatu mula buat hal nie si google chrome buat hal plak menyampah
download opera tak boleh sebab ada virus lah ini lah itu lah menyampah
grrrr stress stress kalau pagi-pagi dah buat hal macam gini apa masalahnya ekkk
cuba lah jangan nak menyusahkan aku leceh betol lah apa lah....!!!!
semua tak boleh semua tak boleh semuanya start isnin petang jadi macam ginik
haishhhh tak taw lah nak kata apa lagik.....!!!

No comments:

Post a Comment