Friday 6 May 2011

♥ Mimpi Yang Arghhhhhhhhh ♥

Benci taw benci taw benci sangat sangat taw.....!!
malam tadi boleh mimpi beli ipad 2 color putih yang peliknya siap ada stok tu
entah tempat mana lah aku pergi beli padahal malam tadi tak ada plak dok
terbayang benda alah tu rilex arrr aku tengah mengumpul duit untuk beli sabo sabo
padahal malam tu try taw buat-buat ayu kiut ajek time sleep lepas ajek sleep hamek
start menganas balik apa boleh buat bibik asyik jadi mangsa sedangkan aku tak
sedar kekadang aku tidur boleh tendang member sebelah...kekadang tertumbuk mana
lah aku nak sedo kan aku dah syokkkk ZZZZ kebetulan aku nie spesis tidur lasak
hohohohoho mata aku stimmmmm kelat-kelat mengantuk hahahaha baru tadi hengat
nak sleep sementara tunggu ustaz datang bila nak lelap ajek mata sms pon masuk
so now mata aku bukan main kelat macam ada gam drive tadi pon mata bukak kecik
ajek disebabkan oleh mengantuk yang mengila hahaha ada ka mengantuk yang
mengila..?? aduhaiiii mata nie ooo tolong lahhhhh jangan seperti ini seolah-olah
bantal busyuk memanggil mangil ooo please charge ipod jap battery dah nak kong
harus aku masukkan earpiece dengar lagu di youtube jugak nie taw untuk hilangkan
mengantuk sesambil mengunyah chewing gum alamatnya hari-hari nak kena make sure
stok dalam beg ada chewing gum lah jawabnya hehehe tak apa lah janji tidak tertidur
sebenarnya aku tak taw nak buat kerja apa nie ooo kepala plss jangan nak mengegada
nak sakit plak ye....dah ler mengantuk nie belom hilang lagik hampeh....

No comments:

Post a Comment