Monday 23 May 2011

♥ Telinga ku Sakit Mendengarnya ♥


Dedulu kan time time aku masih belasan tahun tak ada pernah pon ayat tanya
bila turn aku bila masuk 20 nie aduhaiii telinga aku dah mula mendengar
soalan-soalan bila tu bila tu macam tadi masa pergi giant saja bawak payaz jumpa
pak tam then jumpa jiran lama aku just call her Makcik Ara masa duduk
di plentong dulu kira kami rapat lah anak-anak pompuan dia kisah dia agak
trajik okey tak mo story pasal tu biar lah nak story pertanyaan dia huhuhu

Makcik Ara: Bila nak makan nasi minyak dari **** ( nama aku )
Aku: Ehhh err nanti-nanti dulu lah sambil senyum pandang tempat lain

Insya Allah nanti aku akan jemput doa-doa kan ajek lah jodoh ku sampai cepat
sapa yang tak nak kahwin orang gila pon nak kahwin cuma itu lah Allah belum
berikan jodoh untuk aku kalau dah ada nanti kahwin lah kami hehhehe
sebab tu sejak dua menjak nie kalau jumpa kawan mum or daddy nanti kan soklan
depa bila nak kahwin uwaaaa sabo sabo nanti aku kahwin pasti dijemput
sampai dah tak taw nak jawab apa lagik taw diam kan aje atau ehhh nanti nanti lah
abis tak akan aku nak jawab jodoh belom ada tapi dah gatai nak kahwin
nampak beno gatai kan...????
ohhh tidak sama sekali untuk cakap begituk chooyyyyyyy nanti lah kalau
Allah berikan kata aku akan kahwin Insya Allah pasti akan dijemput
orang kata jodoh itu perlu dicari urmmmm nak mencari a.k.a. usaha
ya semua usaha mencari jodoh jika tidak pasti belom bertemu hurmmmm
fuhhhhh ayat usaha mencari itu lah yang menyerammm kan aku banyak
benda nak kena dikaji ditolak didarab ditambah grrr cuba tanya semua
pompuan or women or girl kat dalam dunia nie mereka punya impian
dan angan majlis perkahwinan mereka semua macam gituk semua okey SEMUA
tipu lah kalau tak de tak caya pi bukak blogger wanita sure dorang ada story
impian perkahwinan mereka hahahah sendiri mau ingat nahhhhhhh
orait sampai disini mau i toilet kemudian mau sleep nak bangun pagi kena
kerja hahhaha hari-hari kerja lalala bosan dengan tot wawawa.....

No comments:

Post a Comment