Wednesday 25 May 2011

♥ Wangi wink wink ♥

Ehem ehem semalam aku dah beli lotion strawberry kebetulan ada diskaun
dari RM55 ke RM49.50 syok cikit lah paling syok kalau beli yang besar tu
dari RM99 ke RM70 kalau jadi petang nie pergi Jusco aku ingat nak beli
yang coco butter untuk pakai kat rumah manakala yang strawberry pakai kat
opis wangi cikit tak pong siang pakai coco butter malam nak sleep guna
strawberry so masa nak sleep tu rasa haruman strawberry ajek kan
sweet ajek wahhhh terlebih sudah semalam payaz kitaorang kasi pakaikan
lotion strawberry suka dia wangi wangi hheheheh chomey last-last
nak balik rumah hujan lebat selebatnya giler ahhhh then payaz sleep atas
badan aku lagi pulak aku suruh dia tidur dengan aku tak payah balik rumah dia
laju ajek dia kata tak nak eiiiiii geget jugak taw.....!!!
urmmmm tadi sementara tunggu dorang sampai bukak opis sempat gak
pakai kat dalam kereta kenapa nie tetiba gedik gedik nak melawa...??
saja nak licinkan kulit nak gebu kan kulit hahahhaa poyosssss
alamak motip tetiba sakit perut nie dah kenapa plak...??
dah lor mau buat korojo lor okey nanti aku sambung membebel lagik hehehhee

No comments:

Post a Comment