Monday 9 May 2011

♥ Kisah Park ♥

Pagi-pagi lagik dah nak kena panggil daddy tolong alihkan kereta sis
ye lah macam mana aku nak pergi kerja kalau dah kereta sis parking belakang
kereta aku dah ler lambat nak pergi kerja adjust semua boleh plak anjing masuk
dalam rumah haiyaaaa masuk tahu keluar tak tahu apa punya anjing daaa
sekali halau siap sebuk nak pergi cium si buntal mesti buntal stress kan
si payaz masuk jek dalam kereta terus kerjakan main wiper muahahhahaha
tu ajek lah di tahu hah sementara story pasal payaz nie kan dah lama tak
story apa ajek kegiatan dia kan hehehhehehe
ari sabtu lepas iphone babam problem so pergi lah CS payaz meronta-ronta
nak kan pak tam then mamat yang terangkan pasal iphone babam boleh diam kejap
tengok paraz meronta-ronta nakkan pak tam aku pon kena lah adjust si kenit
silap hari bulan boleh jatuh hoccay...!!!
then balik tu dia panjat baling puting kat babam so aku kata lah tak payah kasi
nanti dia baling jugak baik2 tak kotor jadi kotor then pak tam masuk balik dalam
kereta terus melalak mengadu wawawa then aku suruh babam kasi puting dia merajuk
tak nak hahaha gedik sangat.....!!! then pujuk payaz suruh sleep kejap ye lah atleast
ada gak dia energy cikit so belai-belai kepala dia dah sampai pandan baru sleep
tu pon balik letak atas katil dalam setengah jam jugak lah dia sleep okey lah
kelakarnya rambut dia lepas bangun tidur hahahha comey....!!!
then dah boleh sebut beberapa word macam aritu pergi Jusco then jalan jammed
aku berbual dengan sis tetiba dia sebut jammed aku pon tercegang then kata
ha'ah jammed then borak lagik lepas tu nampak lori terus berkata lori muahahahha
ada word sebut jelas ada yang macam amek hujung-hujung tak pon ada cikit lah
bunyi yang lagik beshhhh ribena dia panggil aminah....huh pengsan dengar....!!!
okey yang masa mother day yang kitaorang celebrate tu nie yang nak story
memula ingat nak beli jelly sekali tanya dah ada orang tempah so nak atau tak kena
beli cake mocha lah then suddenly masa nak amek cake mocha jelly tu ada lagi satu
sabo ajek lah aku kasi mum bunga untuk ibu 3 kuntum color campur campur
sis kasi bunga rose 5 kuntum kalau tak silap then ingat nak celebrate kat tutti frutti
tapi mum tak nak pergi muahahahaha rancangan tergendala
so kol 12 terlebih sedikit mum masa tu dah sleep so kitaorang kejut muahahaha
jahat kan...??? then kerja aku amek gambar ajek babam interprem sampai kena halau
dengan sis muahahaha alololo ciannya dia hehehhee
lepas tu bulik kasi satu per satu item suruh bukak present then dah isi air boleh plak
air melimpah-limpah keluar dahh habis bilik mum kena air hehehehehe
then adjust punya adjust sekali boleh siap main wap lagik
macam kekanak ribena muahahhahahhaa then habis ajek semua tu mum pon
masuk tidur aku pergi online fuhhh gantuk okey pagi nie tapi still boleh tahan
semalam aku dengan babam letak lagu aku pilih taeyang wedding dress manakala
babam pilih taeyang i need girl muahhahaha penyanyi yang sama tajuk yang lain
bila use lagu malay Alyah kisah hati rasa macam grrr menyampah plak bila orang call
bunyi ringtone lagu tu so aku change entah lagi suka kalau amek lagu korean so sejak use
iphone nie aku lebih prefer lagu korea berbanding malay mahu pon english sebabnya
entah pelik dengan diri sendiri makin mengegada nak dengar lagu korea plak muahahha
nahhh aku kasi sekali music video lagu wedding dress so sila lar hayati siap ada english
subtitle okey...??




amacam ada syokkk tak...???

No comments:

Post a Comment