Thursday 19 May 2011

♥ Mouse Parkinson..? ♥

Tahu kah anda mouse pon ada sakit parkinson taw....!!!
Apa itu parkinson..???

Apa yang kau merepek nie hah sejak bila tikus ada sakit parkinson kau dulu sekolah
ke tak hah...???

Entah apa ajekkkk merepek mana ada tikus sakit parkinson tak pernah aku lihat..??
Sudah-sudah lah tak payah nak tipu kami....!!!

Sabar-sabar cuba bawa bertenang nie hah DR Gadis Chomey nak memberitahu
sekarang nie tikus yang kat rumah ada sakit parkinson sehingga stress aku...!!

Blah lah DR Gadis Chomey sudah-sudah buang masa saja nak layan kau nie...!!!

Begini duduk-duduk biar DR Gadis Chomey terang kan satu persatu tikus yang
DR Gadis Chomey maksudkan ialah sila lihat di bawah sekarang jugak
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Ini lah tikus yang DR Gadis Chomey maksudkan ye awak-awak semua
hahhahaa merepek ajek lah aku nie hah nie nak story optical mouse aku yang
berbentuk soap nie mengalami masalah parkinson yang menyukarkan aku
untuk buat semua jenis kerja sebabnya nanti susah nak click asyik mengigil ajek
so disebabkan oleh semalam geram maka aku use optical mouse sis miahahhaa
so senang buat kerja tak de mengigil-gigil parkinson lagik huhuhu
maybe sebab dah banyak kali jatuh lah apa boleh buat dah owner dia ganas memanjang
semuanya bila angkat benda lain maka benda lain yang jatuh huwawawa
rasanya tak lama lagik habis lah hayat berjuang membolehkan dan memudahkan
aku buat kerja grrr tak taw optical mouse nie beli use 3 or 4 month ajek
then kembali semula bikin hal grrr susah nyaaa nak menjaga optical mouse....

No comments:

Post a Comment