Tuesday 24 May 2011

♥ Berdarah Lagik..?? ♥

Tadi bangun masa nak mandi pergi kerja hidung aku berdarah cikit
tapi bukannya darah merah sebaliknya darah tu macam coklat coklat
tempat yang sama plak tu keluar haishhh pe maksudnya ek...??
kasar sangat ke aku bersih kan hidung ek...?? tapi rasanya tak de
tapi kali nie tak sakit cuma aku rasa kepala aku macam weng berkhayal
ajek huhuhu entah kenapa pon aku tak taw lah siap tunjuk dengan mum
nasib baik masa mandi dah hilang kot ye lor aku lap dah tak de so dah kering
or dah tak keluar lagik lah tu maybe panas ajek bukannya apa pon hehehhehe
tapi itu lah hidung nie macam gatal ajek dulu masa kena pon hidung aku
gatal nie pon sama gak gatal jugak haiyaaa mengegada ajek lah hidung nie
gantuk lah mata sangat sangat mengantuk tadi bangun pon rasa macam
baru saja lelapkan mata dah pagi tetiba rasa macam dah tak nak kerja grrr
merepek ajek kan aku nie...??? apa boleh buat memang spesis macam ginik
nak bangun pagi punya lah malas macam ada gam mata nie cuba kalau malam
bulat bulat ajek mata nie taw kalau amek job jadi minah guard sambil ada
tenet aku rasa aku can apply jawatan itu ngeh ngeh ngeh tapi tak nak amek
risiko jumpa benda-benda yang tak patut huhuhu shut up lor merepek
tetiba rasa syokkknya dapat sleep eiiii macam tak sedap dan selesa lah hidung nie
boleh tak nak cabut bila dah back normal pasang balik...???
bila dah ginik kan aku rasa baik keluar darah betol-betol daripada macam ginik
rasa tak selesa sepanjang waktu nak buat kerja pon lagik tak selesa
tapi kan nasib baik taw sebab sepanjang si kembar payaz dengan shahqir terhentak
kepala dorang kat hidung aku tak berdarah dah ler kepala dorang keras just rasa
macam pening pening cikit ajek hahahahhaa orait aku nak buat kerja sudah...

No comments:

Post a Comment