Thursday 26 May 2011

♥ Sengugut ker Errk ♥

Aiseyman tetiba perut sakit macam sengugut lah daripada masa balik lunch
tengah period ke aku nie...???
tapi kan sejak-sejak period aku tak betol aku macam sendiri pon tak tahu
mengenai perjalanan period aku nak pergi doktor malas grrr tapi itu lah
dari tadi perut macam krem macam baru nak start sakit kira ibarat macam
baru permulaan nak sengugut lah aduhaiiii sangat sakit hoccayy entah lah
kalau betol period okey lah jugak kalau just sakit tapi tak period pon
payah jugakk ye lor dah ler tak betol aku harap sangat period aku akan
kembali normal macam duluk dulu balik senang lah sekarang nie entah
kalau benar nak betolkan balik just betolkan lah nie tak entah lah susah nak
kata nie pon perut macam sakit sangat tapi walau bermulaan dah rasa jugak
lah sakitnya entah lah perut aku nie sangat tak selesa sangatttttt
kalau benar nak kuar aku tak kesah keluar lah janji kembalikan normal
uwaaa nak pergi doktor aiii mayuuuu sangat mayuuuu uhuk uhuk
tapi kan kalau Allah berikan aku rezeki untuk pergi Umrah aku tak nak
amek ubat delaykan period sangat susah lor semuanya jadi tak normal
sangat tak selesa uhuk uhuk dan kalau boleh kan before puasa nie aku nak
kembali normalkan jadual period aku sob sob sob
eurmmm nie macam dah kurang sakit arghhhhh sakit jangan nak memainkan
aku boleh tak....????

No comments:

Post a Comment