Thursday 5 May 2011

♥ Ubat Yukkkkssss ♥


Ubat antibiotik dah habis begitu jugak dengan ubat selsema....
antibiotik 2 bijik sekali manakala selsema 1 setengah bijik untuk 2 kali
tapi see sampai sekarang selsema belom okey sob sob sob
sekarang nie tinggal ubat batuk dengan kahak sekali lagik makan dengan 1 lagik
tak taw ubat apa kena 2 kali makan lepas tu finishhhh tapi sakit aku tak baik lagik
stress okey asyik batuk batuk and batuk semua serba tak kena semua rasa tak selesa
minum air rasa payaw mujur tak kena sakit tekak huhuhu
balik work semalam ( 4.5.2011 ) hujan sangat lebat so nak atau tidak terpaksa
kena hujan jugak so letak beg lappy belakang terus masuk ke dalam letak beg
kemudian nampak ada pamplet iklan diletak pada wiper so keluar lagik kena hujan
lagik then masuk dalam kereta habis basah lecun rambut basah macam mandi siot
so lap-lap tangan dengan keadaan kesejukkan semua harap demam tak kembali lagik
lah tapi kalau kena jugak terpaksa aku redha ye lor belom sihat sepenuhnya apa
tup-tup hujan aku rasa aku kena demam nie pon disebabkan oleh 2 kali kena hujan
sebab nak alihkan kereta dari banjir tapi nak ikutkan dah banyak kali kena tapi
entah lah nak diberi nikmat demam so terima saja lah ekkk mujur kali nie tak panas
tapi yang pasti bila badan tak selesa mula terasa seperti nak tidur sepanjang hari
drive kereta pon rasa badan nie melayang macam kereta tu gerak sendiri
lepas tu rasa macam arghhhhhhhhhh senang cerita semua serba tak kena lah
kali nie doktor kasi ubat batuk pill bukannya air tapi disebabkan dah geram batuk
tak henti-henti aku makan ubat batuk sis yang lelah 3 sudu lebihkan 1 sudu dos
makan 3 sudu setiap tengah hari dan malam sepanjang 2 hari masuk hari ke 3
badan dah mula melayang terukkan...???
nie pon aku tunggu kalau batuk still ada aku ingat nak makan ubat batuk lelah sis
maybe aku amek 3 sudu kot....dah berapa hari langgar pantang makan ice cream
actually aku tak boleh tidur bukak air cond tapi biar lah sejukkan bilik lepas tu
bukak kipas masa sakit aritu boleh plak tak nak bukak air cond coz kesejukkan
arrrrr semuanya serba tak kena nak kerja lagik lah tak kena entah lah otak nie
serabut sangggggatttt sangggggaaaaaatttt mana nak cari kerja part time...??
i perlukan kerja part time as soon as possible tapi entah lah....sob sob sob
Ya Allah permudahkan urusan kami Ya Allah berikan kami jalan yang lurus dan luas
untuk bayar tungakkan secara jujur aku rasa dah putus asa lagik bila tengok muka
insan-insan yang aku sayangi entah lah kekadang rasa macam dah tak ada hati
untuk hidup tapi bila fikir dosa-dosa yang menggunung takut plak nak mati
serabut sesangat kepala aku nie....!!!!

No comments:

Post a Comment