Tuesday 31 May 2011

♥ Prinsip Aku ♥

" Kalau dia yang Allah ciptakan untuk aku walau sejauh mana aku atau
dia pergi dengan ada saja cara untuk dia atau aku kembali bersama
tapi jika dia bukan Allah ciptakan untuk aku walau dekat macam
mana sekali pon kami tidak akan bersama "

" Kalau itu jodoh aku walau kemana saja aku pergi aku lari aku
bersembunyi pasti dia akan dapat temui aku "

" Jika dia dicipta untuk aku ada saja cara yang Allah berikan supaya kami
bersama "

" Kalau benar itu jodoh aku benda yang susah atau rumit pasti akan menjadi
mudah "

Tapi hanya satu pepatah yang aku rasa boleh lah kena kot

" Percaya lah jika itu jodoh dicipta untuk kita pasti kita akan bersahaja bersantai
tidak cover-cover atau pura-pura "

" Apa guna kalau kita beria-ia mempertahankan relationship sedangkan kalau itu
bukan jodoh kita maka terputus jugak hubungan itu "

Actually kan kalau kita berusaha pelbagai cara untuk elakkan dari putus
tapi kalau Allah dah kata itu bukan jodoh kita so putus jugak walau pon
beriya-iya cuba mempertahankan mesti ada punya lah cara untuk
putus kekadang benda kecik jadi besar tak pon salah satu pihak akan berubah
so sekarang nie aku biarkan saja Allah temukan jodoh a.k.a. tulang rusuk aku
urmmm so kekadang Allah berikan jodoh yang salah maybe nak uji kita
tapi kan memang aku pegang prinsip-prinsip seperti itu so kalau benar
orang itu jodoh aku pasti kami akan selalu serempak selalu jumpa and
aksi kami sempoi tak de nya nak coverina bagai
aku sempat cakap dengan babam kalau first date aku nanti kan aku tak denya
nak tunjuk malu-malu terus buat perangai selalu aku so nanti tak ada lah
bila dah kahwin baru semua perangai nampak biaq masa berchenta ke masa
tunang semua perangai buruk nampak so tak adalah nanti tertipu
tapi kat memana ada kata kalau jodoh kita yang sebenarnya kita akan selesa bersama
then tak kisah kalau tunjuk perangai buruk kita tapi kalau bukan mula lah tunjuk
perangai baik lah ini lah itu lah cewaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
mengegada plak nak post ayat-ayat jiwang macam ginik kan hehehehe
tapi kan dah lama hoccay tak buat ayat-ayat jiwang post-post jiwang
grr rindu zaman dulu-dulu penuh dengan idea untuk update now rasa entry
macam sampah ajekkkk uwaaaaa.....!!!!

No comments:

Post a Comment