Monday 23 May 2011

♥ Muchuk Sudah Ok ♥


Pepagi kena bangun sangat sangat malas okey....!!!
abis nak buat macam mana terima saja lah uhuk uhuk
masa ari sabtu pihak Honda dah buat call tanya jadi tak datang opkos lah
jadi tak sabo okey nak back okey spring lost motion tu entah hape ke benda
pon aku tak sure tapi aku taw segala jenis function okey....!!!
then pepagi pergi aku dah get ready charge iPad, siap semalam download game
cari game yang beshhh untuk download nanti nak menunggu lambat
so ingat tak de tenet then sekondeng sekali ada lepas dah buat check in
then bukak ipad buat apa yang patut tapi tak sempat nak banyak godeh
dah balik dorang kata lama sebab nak kena bukak bonet depan bahagian enjin
ye lor jazz kan enjin compact so maybe ada lar caranya cuma aku ajek tak taw
so balik rumah masuk kerja sekejap check check apa yang patut semua then
kol 1 petang balik dah terus tak masuk kerja lar nak adjust adjust apa yang patut
balik ajek mum bagi taw pihak honda dah call kereta dah siap aku pon urmm okey
makan semua golek golek main dengan payaz kacau nenek yam dekat kol 3 petang
baru keluar rumah amek kereta so lepas nie dah tak perlu risau muchuk dah okey
boleh pergi jalan jauh tanpa ada perasaan risau actually mum yang lagik risau
ye lor dengar macam gituk sapa yang tak risau kan....
semuanya dah selamat so masa untuk enjoy tanpa risau risau and risau hehehhee
aku dah boleh smile lebar taw Alhamdulilah muchuk sudah kembali beraksi
ngeh ngeh ngeh ngeh today genap lah setahun 2 bulan tapi KM dia cikit ajek
3000++ orang lain dah berbelas belas ribu sudah aku hurmmmmmm cikit ajek
ye lor mana aku pergi setakat pergi kerja balik kerja balik kalau daddy tak use
aku rasa ntah2 masih lagik 900 lebih punya lor ye lor masa aku dah dapat
mana aku lenjan jalan-jalan cuma tahu tidur saja so dah kerja ari-ari kan drive
ada lah cikit tu pon ciput ajek taw sabo ajek lah hehehhehe
nak tunggu 10,000++ entah bila kan maybe lepas nie or tak lama lagikkk
kita tunggu dan lihat saja lah yerrr......!!!
kiut tak number 1007 kalau lewat cikit dapat 1008 ( number payaz nie ) cikit ajek
lagi hehhehehee......!!! so lepas nie dah boleh rempit with muchuk...
muchuk tak lama lagik kita pergi rempitttttttt.......................................................................

No comments:

Post a Comment