Friday 20 May 2011

♥ Gantuk ♥

Uwaaa seyes mata tak boleh bukak macam ada gam kelat sangat
mengantuk seyyy pagi tadi bangun Ya Allah malasnya nak bangun sob sob
ayooo stress betol lah bila search ajek mesti akan keluar iklan kekadang
bukan sekali tapi berkali-kali kemudian keluarkan proxy apa lah ini lah
apa daaa entah tetiba rasa macam kesian dengan blog nie ye lor update
pon more kepada merepek-repek ajek kan...??
sedih plak lagu kat radio nie apa tajuknya ek slow tapi macam bermakna
ohhh itu lagu tema Nur Kasih so time untuk mencari lor wajib then download
orait lagu Mila Jirin a.k.a. Mila af alamak lupa plak af ke berapa tajuknya
bertemu cinta perghhh masyuk gak lagu nie tapi masa dengar macam ada duet
tapi yang ini just mila ajek huhuh and suara tu macam indonesia tapi mila malaysia
cehhh ada lagik satu lah nie hah tajuknya tanpamu nyanyian oleh Helena feat sabhi
saddi rasanya lah kot nanti-nanti lah dengar sekarang nie tengah tak boleh nak dengar
semalam aku ada blajar something beshhh taw nanti lah satu hari aku try
buat tapi tak boleh orang kacau lah hehehehehe aku rasa nak edit tu macam makan
masa kan...?? tetiba rasa kan beshhh kalau lappy aku si Toshiba ada adobe
photoshop kalau beli pon cuma boleh use beberapa hari trial punya mana nak cari
full version ek...?? try tanya cikgu mana taw dia ada ker tak kesah lah version
berapa janji ada sebab leceh lah trial nie just can use beberapa minggu ajek then cannot
sedih takkan nak buat kat pc opis tak nak lah tak selesa lah sob sob sob
hehehe aku tengah try something nanti kalau jadi aku tak akan post sebabnya malu
nie just try and try kalau jadi aku akan cari benda lain untuk post kat sini okey...??
alo kata tak mo orang tahu nanti kecoh-kecoh lah malas okey
seyes tidak menjadi stress grrr lantak lah sekejap ajek dah nak kol 12 tengah hari
motif perut tetiba lapo mintak di isi...?? hahahaha lapo lapo lapo
agak-agak mum masak apa ekk kat rumah...??
tadi pagi aku dah mandi nak salin baju then si payaz tolak pintu sebuk nak masuk
so mum kata biarkan ajek lah nie first time lah aku tengah bersiap payaz ada dalam
bilik so takkan aku nak vogel depan si kenit betol tak so dengan kesopanan
aku pakai baju siap angkat payaz letak atas katil suruh dia tengok tv
then aku suruh dia kasi aku baju lah seluar lah saja-saja nak membulik kekekeke
kiut lah dia then aku terlambat nak pergi kerja sebuk naik ikut siap merajuk tu
tak pe tunggu aku balik ada jugak aku kerjakan dia chium chium peluk pelok
hahaha ganas kan aku...?? saja nak membulik dia hahaha kalau bulik shahqir
nanti shahqir nanes semalam shahqir panggil mum tapi bukan nenek sebaliknya mak
siap makan nasi lemak bersuap tu babam tengok tak puas hati jelez muahahahha
dah besar dengan jayanya budak-budak kenit berdua makin ligat bermacam-macam
aksi mereka buat chomey ajek hoccay...motip lagu justin biebier bunyi macam lagu raya..?
merepek kan..? yes i know i selalu lalu merepek haha dah lah nie karang makin lama
makin merepek and merepek....!

No comments:

Post a Comment