Saturday 21 May 2011

♥ Nur kasih the movie ♥

Semalam watch Nur kasih the movie

Pssst nie entry tertangguh tangguh coz masa nak update dah malam
kekonon nak hayati MJ12 lar then esok pagi tu nak update tup2 pc
wenggg tenet cable problem then entry nie bertangguh sampai ler ke 23.05.2011


Today i mau story pasal ini story sungguh penuh air mata seyes baru permulaan ajek
air mata dah berjejeh jejeh keluar okey sangat sedihh so korang watch lah
sure korang takkan menyesal punya lah....!!!
memula aku ingat malas lah nak tengok sebab masa episod tu berjela jela
lagi pulak mana aku tengok so ignore saja lahhhhhh then Jumaat tu
aku dengar lagu tema yang duet tu punya lah syok kow-kaw okey then
aku buat keputusan nak tengok trailer sekali tengok terus rasa nak tengok
sangat-sangat then apa lagik masa aku balik babam tak de kat rumah so tunggu
babam balik then masa dia relax-relax aku umpan dia saja kata nak tengok
nur kasih the movie tak dia apa lagik lompat lompat lah suka punya pasal
so aku kata tanya mum boleh atau pon tidak so dia rengek rengek tengok jam
dah kol 7 malam then search kol bape ada sekali kol 8:15 ada then target nak
watch time tu tak nak kol 10 lebih coz esoknya aku kerja and sis pon kerja pagi
so sementara tunggu sis mandi siap cakap cepat jangan terhegeh hegeh semua
bebel sana bebel sini aku yang drive sis malas so nak or tidak aku drive lah
then tengah tengah drive berkata-kata dalam hati sempat lah sampai masa nak
masuk simpang pergi Jusco boleh plak ada bomba bersiap siren aku gabra
alamak macam mana nie mana aku nak pergi kiri ke kanan ker
macam apa seyyy last-last disebabkan oleh gabra aku masuk line kiri dalam hati
berkata sorry lah abang-abang bomba aku baru first time kena tu yang gabra
sure abang-abang bomba itu mengutuk aku kan...???
then masuk siap parking okey sis beratur beli tiket aku nak membuang kecil
so babam pon sama okey dah set semua sekali ingat cinema tutup rupanya
dorang bukak satu laluan saja supaya tidak jadi ramai terpulang lah kan
sis beratur aku lepaskan segala seksa sisa so sis call bagi taw cepat coz macam
tak ada tiket aku pon ala jangan arr Alhamdulilah ada tu pon stok bahagian
bawah-bawah so nak or tidak redha ajek boleh tahan ramai sangat orang
so sepanjang jalan cerita sangat sedih tapi tidak lah sampai sedu-sendu babam
pon cry gak atleast aku tahu dia ada perasaan sedih wawawa kejam kan aku...???
apa boleh buat so aku tak boleh lah nak story karang tak gempak cuma aku
boleh kata cerita nie beshhh mengeluarkan air mata yang banyak sempat gak
before keluar aku perli-perli kata aku bawak tissue banyak karang ko nak nanes
bagi taw aku nanti aku kasi tissue wawawawa masa sis start nanes babam
siku aku suruh tengok lepas tu siap kutuk-kutuk hampeh kan...???
sempat lagik taw aku beli air promotion kungfu panda 2 cerita belum keluar tapi
promotion tempat air dah keluar pop corn pon comeyy ajek taw kecik
okey lah untuk spesis macam aku yang tak habiskan popcorn.
boleh dikatakan semuanya nanes siap keluar mata bengkak bengkak hehehhe
then ada tu tak nanes siap kena kutuk tak ada perasaan yang ada tu sampai
bengkak bengkak mata siap cakap dengan kawan dia kononnya dia tak nak
tengok tapi kawan-kawan dia paksa hehehe aku bese lah nanes tapi idak ler
berbengkak-bengkak mata tapi memang beshhhhhh sangat beshhhhhhhh...
kira penutup lah Nur Kasih nie dah habis finishhh....


p/s: ada banyak giler entry aku nak post arghhhhhh ( 23.05.2011 )

No comments:

Post a Comment