Monday 8 November 2010

♥ UTM ♥


Rasa jugak jejak kaki kat Universiti Teknologi Malaysia
hehehhehe dapat lar jugak dari langsung tak de right....???
dah ler penat baru balik kena bangun awal pergi dengar kursus
memang tak larat tapi bila fikir kena jugak diam-diam pergi
so kena lar berkorban nak berjalan so esok amek lar risiko occayy
so dengar ceramah ok lar dengar ajek tapi sangat bessshhhhhhhh
banyak benda baru di pelajari sangat seronokkkkk
urmmm aku siap wat account dapat jugak trial and top up 20
tapi sampai sekarang belom gunakan lagik cuma top up tu ada 3o sekarang nie
tinggal 26 saja sebab 4 buat test diajar bagaimana untuk dibuat besttt lerr
itu cuma digunakan untuk sapa-sapa ada bisness bukan untuk saja-saja jek
tapi sangat syokkk ler kalau ley buat main-main nanti raya haji nak buat
masa dah nak balik tu kepala aku macam nak pecah sakit sangat sakit
aku masa otw nak balik call mum bagi taw si babam asyik suruh
call sebab suruh balik cepat hehehhehehe babam babam sabo lar yee
semua cucu-cucu mum ada kecuali number 3 kekekekekkekekkeke
semua berkumpul hehehehhehehe
aku balik jek kena serbu dengan bebudak time tu payaz dengan chakir sleep
aku pon usha dorang ingat nak kacau then si biga nampak aku suruh aku create
account aku pon cakap ok nanti nak makan dah lapo giler pluss dah sakit kepala
nak mencari panadol dah nyut nyut sakit kepala sedang syok buat account biga
download apa yang patut dengar chakir nanes aduhhhhh baby dah bangun
serbu dia then dia gesel-gesel kepala dekat dada aku kena rantai aku yang tajam
jadi sakit melalak lagikkkkk alalala meleleh leleh air mata ala ciannya sowie sayang
then sis amek ajak tengok cartoon tapi aku tak puas nak kerjakan dia
aku suka chium-chiumm dia suka sangatttttt suka peluk dia kuat-kuat
so aku yang jaga dia sebab kak eta balik rumah amek pasport and beli susu chakir
ala senang ajek jaga tapi ciann chakir koz dia kena chicken pop besar-besar plak tu
dan gatal sangat taw asyik garukk ajek cian plak aku tengok si kenit
so rilex-rilex peluk chakir mata aku steeemmm seyyy gantuk plak diam ajek
si kenit duduk dalam pangkuan aku sesekali nak mengacau babam buat kerja
pantang sangat tengok laptop haishhhhhhhh tak mo lar cayanggggg babam
kan nak buat homework tak mo kacau kayyyy duk tengok cartoon diam-diam
abis ajek kerja babam ajak gi Giant untuk print coz printer aku problem tak de
ink so aku cakap lar kejap dear duduk dengan nenek ekkkk
so aku pergi sedih ajek muka tapi tak ley nak bawak so balik ajek
ketawa-ketawa manja dia hehehehhe suka lar tu semua dah balik mengelilingi dia
manja sangat amek gambar pon bermacam-macam aksi buat aksi gedik-gedik
tayangkan gigi yang cute sangat hahhahahaha dah banyak gigi atas sudah ada 4
manakala bawah ada 2 batang jek tapi geget sangat sakit tapi tetap maintain
suka geget aku stresss nya asyik aku jek kena geget bila cakap sakit makin sedap
geget ....then kak eta suruh sleep ok jek masuk bilik then tetiba kuar amek
siap bawak kayu drum lagik haiyoooo dasattttt rupanya ketuk kepala
kak eta sebab tak nak sleep hehehhehehhehe nak main lagik lar semua ada tak mo sleep
main-main kejap sementara kak eta makan kasi dia makan chesse suka tu pon
laju ajek celup tangan dalam kuah lemak cili padi hadohaaiiiiiiiii abis tangan
kasi lap bersih-bersih nanti bila gosok-gosok mata pedih cili kan.....
rupanya kena tutup lampu kasi gelap-gelap baru nak sleep chomel kan tak mo sleep
bila lampu terang sebab ingat semua belom tido lagikkkkk
malam tu kena tido awal nak online malasss so aku tengok shaun the sheep
boleh plakkkk black out aduhaiiiiii dalam kepala macam mana lar si chakir nie sleep
sure panas dah ler bila panas gatal aduhhhhh aku lak sumbat earpiece kat telinga
lepas dah tu selamat jalan sudahhhhh tido aku sedar bila bibik bangun pagi
tapi tetap aku sambung tido mengulit selimut menikmati tido hahahhahha
giler gantuk plus penat boleh gituk....?????

No comments:

Post a Comment