Monday 29 November 2010

♥ Jejalan Cuti Mata ♥

Spa Fish merengangkan kaki yang lenguh

Cake + vanilla milk shake

Subway Roti arghhh keras plus liat stress

Number Belek

Tingkat 26 paling atas sekali

Tempat merehatkan tubuh badan

Shaye pon nak pakai kasut tapi sebelah ajek

Tempat Bibik sleep


Gerak dari Johor kol 5 lebih nak ikutkan janji kol 4 petang lepas amek sis
terus jalan ke KL tapi disebabkan oleh atek tertidur maka kena lar tunggu
so nak dekat kol 6 gak lar gitu gerak urmm aku dah siap bawak bantal,
bantal buchuk, bear redishtwin dan jaket if sejuk itu sahaja
so bila dah masuk kat Senai aku dah start membuta gantuk seyyy
dah ler aku stress air ditutup pada 10 pagi sampai ler ke 10 malam kalau tak silap
elloo plzz lar stress aku beb so tadah air dalam baldi so bebanyak lar baldi air tu guna
mandi, basuh lepas membuang, basuh pinggan dah aku kena catu air tak voley nak
gedik gedik mandi tak pepasal stress aku....!!!
then masa magrib bibik kejut kejut suruh bangun aiseyyy man aku baru syok
bermimpi indah dah kena kacau so kekadang tu ada gak terlelap lelap hehehhehe
so sampai kat Jambatan Air Keroh so nak pi toilet lepas pi toilet cari lar makan
aku pon makan BURGER A&W dah tak tahu nak makan apa sebab bila pergi KL
pasti akan berhenti makan kat situ jadi dah tak tahu nak makan apa
so sebab masih mamai gantuk just makan apa jer la menu ada depan mata
so lepas dah get ready aku sedut air kaw-kaw tu kalau nak terkucil mana nak cari
toilet kat tengah tengah highway....?? sambung balik sleep nak dekat sampai baru bangun
so kami duduk di Prince Hotel kali ke-2 duduk kat situ duduk apartment senang
reramai dalam satu tempat kat situ memang aku dah aim strawberry milkshake
slurpppp then lepas dah check in semua bagai so masuk ler ke belek bernumber
2632 tingkat 26 paling atas sure telinga berdengung punya sebab tingkat atas
so lepas dah lepak lepak kejap atek ajak pergi spa fish ajak mum dengan mama
tak mo ikut coz dah kepenatan orait so aku, sis dengan atek pergi spa fish
lama dah aku tak pergi dulu sekali masa tesco bebaru bukak hehehhehe
al kesah dekat jek selama nie kalau pergi KL memang tak akan tahu tempat tu
koz kitaorang kalau sampai dah duduk diam diam tido kalau tak mo tido makan
memang tak akan jalan keluar merayau rayau seorang diri or berdua
tapi disebabkan macam lama tak spa fish lagi pon aritu atek pergi
naik cab jalan kaw punya jammed bese lor malam minggu then jalan cikit
dah jumpa uwaa tak ingat plak nama tempat tu 30 min=RM38
masuk jek bersih bersihkan kaki basuh kering kering hah celup lor kome tempat mana
yang kome suka kat situ ada 3 tempat...besar...kecik....sedang....
then aku pilih ikan sedang sedang mak aii punya lar geli macam apa seyy geli aku tak boleh
nak tahan rasa geli sampai aku kasi tumit jek suruh depa geget geget hahhaha
then tukar tempat atek ajak kata tak geli okey lar alih kat sana aku boleh tahan cikit
sebab ikan kecik kecik jadi tak terasa lar sangat then sekali tengah syok syok
menikmati gegetan gegetan slow tetiba arghhhh kesahnya ada plak ikan besar
tersesat menyampah giler aku aku tolak tolak ikan besar tak shuke tak shuke taw
setiap kali ikan besar geget geget aku tendang tendang tolak tolak tak suka
bukan apa gegetan tu macam tak selesa lor geli siot mana tak aku smack down ikan
sedang tu tapi ikan sedang tu tetap gak kerjakan aku sampai mulut aku membebel
bila dah sudah nie cepat lar cepat lar geli nie auww auwwwwww
then bila time up depa kasi towel untuk lap lap kaki uwaaa lega lega akhirnya miahahha
depa bagi diskaun sepatutnya RM38 tapi just RM30 huhuhu orang boleh tahan ramai
gak dari macam macam jenis manusia semua ada hehehehhehe
then kami jalan jalan jalan lagik atek kata nak makan subway so pergi lar
alamak tak syok lar macam kat London..roti keras plus liat habis baju aku kotor
kena Mustard apa ntah lupa nama sepanjang aku makan subway kat London
belom kena pon macam gitu giler tak shedap....!!! nak pergi London lagik lor
hehehhe ehh Subway kat London halal hoccay kat sana banyak Islam so kalau
buat Non Halal sure punya tak laku itu yang aku bedal berkali kali hehehhehehe
stress ajek so ingat lepas tu sis dah gantuk jam dah kol 1 pagi giler hoccay
ye lor sampai jek hotel kol 11:45 malam spa kaki lagik 30 min jalan lagik
makan lagik huwawawawa then sampai ajek tukar baju bersih bersih diri aku merengek
nak strawberry milkshake tapi atek salah order pergi order Vanilla milkshake
urmmm tak pe lar dengan cake chocolate seyes sangat sooodappppp slurrrppppp
sempat gak aku tengok movie Mencari Cinta ke apa tak hengat beshh lar plak hehehhehe..
abis jek terus kebaboooomm tido rehatkan badan yang penat.......!

No comments:

Post a Comment