Friday 26 November 2010

♥ Bela Kucing ♥

























Bila dah besar ekor kembang pastu badan montel






Psst tetiba rasa macam nak bela kucing lar lepas tengok baby kucin
chomel chomel tapi bila fikir bab penjagaan memang lar tak larat
nak bersihkan nak mandikan bab makan minum just letak gitu pon boleh
urmmm kalau bela dari baby kucin cepat jinak dengan kita kan
terutama bila dah besar tapi bila baby kiut tapi dah besar tak kiut lar plak
lelagi kucin parsi colour grey mata biru chomey ajek kontot kontot kiut jek
geram tengok rasa macam nak geget geget ajek hahahhaa aku semua benda nak
geget geget nanti nanti lar ek bila aku rajin baru jek aku try cari buat masa sekarang
nie aku malas semalas malasnya dan jugak aku tak rajin nak menjaga sapa yang
nak jaga ikan aku lagik hah banyak sangat binatang kat dalam rumah so batalkan
aje lar niat yek.....aku pernah nampak ada owner nie duduk rumah appartment
then beli kucing parsi dah besar lar colour white chomey sioottt pastu ada lonceng
kucin nie kena gak beli sepasang macam manusia nak sepasang kucin pon sama
kesian plak sorang sorang ajek tapi mana nak cari kucin jinak or macam mana nak jinak
kan kucin aku suka tengok kalau kucin manja giler giler dengan tuannya
pantang nampak tuannya pasti mintak belai manja suruh tidokan wahhh melampau
siap suruh tidokan pepagi kejutkan pastu gesel gesel kan muka penyek alololo kiut
sangat hoccay tapi itu lar nak menjaga tu agak payah kalau sekor ok gak nie
kalau berpasangan payah jugak kan....
tak pe arwah Bobby tak membenarkan mana-mana kucin mengantikan tempat dia
so hanya dia sorang ajek nanti lar aku try carik balik gambar bobby
story pasal isu dia dia dah mati masa tahun 2005 kecian orang simbah dia air panas
abis badan dia sangat kurang ajar lar orang yang simbah dia air panas tu WTF
kalau tengok gambar kucin kat mudah.com.my giler giler kiut lar geram aje
aku tengok macam nak geget geget seyyy.....!

No comments:

Post a Comment