Monday 15 November 2010

♥ Anugerah Pelajar Cemerlang ♥





Alhamdulilah selesai sudah
Tahniah sekali lagik babam coz dapat 5A dalam UPSR
aku nie selaku camerawomen apa lagik get ready dengan camera
sekali dapat announcement bahawasanya parent or sapa-sapa tak perlu
ke hadapan untuk amek gambar sebab mereka sudah tempah cameraman untuk
amek gambar haiyyyaaaaa manyak songeh leyy frust menonggeng aku taw...!!
baru jek nak tunjuk skill taw hampeh frust wekk wekkk
then permulaan majlis ada dikir barat plakk duduk kat Johor tapi dikir barat
and ada cikit-cikit aje lar paham then cikgu Wan Hassan nyanyi lagu anak tupai
hahahhaha versi bahasa dia pulakk daaa gasak lar ek
then cikgu-cikgu nyanyi lagu Sofea Jean si black cett terus wa jatuh chentan wa cakap
cehhh best tapi babam bagi taw cikgu tu kerek giler babam tak suka hahahha
kebetulan cikgu tu jugak yang nyanyi lagu dikir barat masakkkkkk
then cikgu besar, pegawai PIBG bagi ucapan sungguh aku bosan dengar ceramah
membebel-bebel alahaiii masakkk sudahhhhhhhh
then habis semuanya * lagu raya seyyyyyy lagu ku pohon restu ayah bonda *
majlis pon dimulakan lar senyum abg han tengok anak dia
babam dah dapatkan apa impian papa dia * kesat air mata *
tapikan aku tak ikut peraturan serbu ajek untuk amek gambar babam tapi view
tak clear and tak beshh lar plak mencik mencik mencik lagipon memang tak berapa
sangat amek gambar cuma dapat peluang bila ada itu sahaja ciankan apa daa
then lepas amek sijil apa lagik balik makan lar pi kat taman rinting
shahqir punya lar happy tengok awek motek motek sungguhhhhh sabo aje lar
siap panggil awek lagik aduhaiiii si kecik pandai sungguh seyyy
cute tak shahqir tadah tangan mengaminkan doa sweet right diam aje
bila panas nanes bila boring nanes sempat gak muntah pulakkk daaaa
bila dah muntah nanes bila aku kacau dia apa ntah membebel bebel then sambung
nanes lagikkkk gerammm ajek rasa nak geget-geget ajek seyyyy
hahahahha sabo aje lar ekk aku bese lar bila pepagi ajek lemau bila pagi jek lemau
mata rabak giler tak ley angkat al maklum kena sakit perut membuang ajek
tak senang duduk so tido kol 2 pagi bangun kol 6 setengah pagi mana tak lemau
balik lepas makan babam tukar baju amek baju sekolah sekali mata aku dah rabak
gantuk bila sampai rumah apa lagik membuta lar dari kol 1 setengah sampai kol 5
uwaa dasat betol betol power bila sedar babam merengek nak pergi Jusco tu yang pergi
Jusco uwaaa lama seyyy tak shopping nak shopping lar plakkk jomm shopping...??
biga membebel dengan aku dia tak macam babam tak dapat banyak sijil hurmmm
aku pon mula lar ceramah pot pet pot pet membebel dengan dia hahhahha amek
sapa punya ceramah and membebel lagik power...??? cakap-cakap cepat....!!

No comments:

Post a Comment