Monday 8 November 2010

♥ Nenekku Laling ♥

Pepagi kol 7 bangun alamakkkk malasnya nak bangun nak sambung sleep
bangun pon mamai-mamai aduhaiiii malasnya tapi tetap gagahkan jugak
sebab nenek hehhehehehhe dah bape weeks tak jumpa nenek
lepas mandi semua dah siap-siap dasat tak aku siap bawa charger lagik
alasan senang poyo tak...??? last-last tak guna bila bateri dah kong
guna charger kazen boleh gituk....????
poyokan semua time tu gunakan skype siap babam dengan biga buat skype
dasat tak penangan skype semua pakat-pakat buat.....siap nickname kelakar
hehehhehehehe then aku pi causway point untuk cari case iphone urmmm
tak banyak yang lawa bese-bese jekkk menyampahhhhh....
hehehehhe then sempat santap karipap slurrpppp slurppppp arhhhh
asyik makan dan makan dan makan memang kaki makan kan
apa boleh buat then naik bus memang nak naik bus pong dah lama tak naik bus
tu yang siap pusing satu round means tak perlu seberang kan leceh dengan
budak lagik hehehhehe
chakir plak takut orang hanya mana rapat ajek dia nak yang lain semua tak nak
aku lak yang take turn jaga kecik tu duduk diam sandar kepala kat dada aku
sambil tengok tv sambil geget mengeget ajekkkkk
si paraz dah bertawaf satu rumah hehehhehehehhehhehe
then tetiba dia nanes aduhhhh merapu plakk cepat-cepat kasi kak eta
peliknya dengan papa dan lucy sahaja dia nak mama dengan kazen aku dia tak nak
dengan aku nak plak mengendeng ajek dengan aku sampai si payaz cuit aku
hahahhaha nak jelez ek alolololo sayang lar dua-dua nya....
masa chakir sleep paraz pergi panggil kelakar taw becok mulut panggil
" adek adek adek " hehehhehe aku cakap syuuuhhhh adek sleep nanti lepas adek
bangun payaz main dengan adek kayyy kasi adek sleep adek mengantuk
agaknya bila dah ada anak nanti macam gitu ekkk...??? opssss merepek
hahahaha cute taw mereka berdua dulu gadoh macam nak rak tapi sekarang
dah baik siap pelok pelok kiut seyyyyyyy ... masa nak balek si chakir
kongker mum sowang hahahahha saja nak jelezkan babam dengan atok tak nak
dengan bibik tak nak yang nak cuma nenek sowang hehehehhehee
kongker sowang hahahhaha paraz lak jeling jeling bila mum dukung chakir
hah amek dah start dah jeling menjeling chommmeeeeyyyyy
then pak tam tido si payaz kacau sumbat mulut pak tam makan
aritu aku kena tengah syok syok tido tetiba tersentak bangun si payaz sumbat
mulut aku dengan tempe goreng euwwww si chakir masa sis tido sumbat
susu dalam mulut best tak dedua perangai sama sangat notty dan chomel
dua-dua manja suka sangat tengok bila sleep chomeyyyy ajekkkk rasa macam
nak geget-geget ajekkkk.....
so masa time feeding aku cakap dengan nenek tak boleh sleep kena bangun
nenek kan pernah cakap bila makan tak boleh tido bila nenek nak lelap
ajek aku usik aku kacau ehhehehehhehehehe aku suruh nenek sehat macam dulu
boleh jalan -jalan satu rumah boleh cakap aku pong aku nak nenek balik sehat
macam dulu nenek suka tunggu aku time balik sekolah nenek tanam pokok
nenek senyummmmm balek macam dulu nenek nya masakkan memang power
yang bestnya masa aku amek gambar berdua dengan nenek and nenek senyum
sangat manis senyuman nenek ada dalam iphone aku then ada satu gambar tu
macam nenek pegang tangan aku senyuman nenek sangat chantek and kiut
nenek be strong cepat sembuh plzzz nenek kuat okey kami sayang nenek......
bila cakap dengan nenek mesti bukak besar mata tengok aku hehhehehhee
aku selalu suruh nenek bercakap balik macam dulu-dulu rindu sangat voice nenek
rindu nak bermanja-manja dengan nenek...nak suruh nenek suapkan makan
buat bolat bolat tapi mulut aku kecik so bulatan tu dikecikkan uhukkkk
yang lelain semua bulatan besar boleh masukkkkkk sedihhhhhhh
nak balik macam dulu-dulu........tapikan aku sangat bersyukur coz nenek dah
naik dan duduk dalam kereta aku dah rasa naik kereta aku.....

No comments:

Post a Comment