Monday 29 November 2010

♥ Shopping Time ♥

Cake Birthday Atek



Baby Carrot



Tak sure daging nie masak apa



Pinggan menanti makan huwawawa



Bau nasi nie macam bau nasi lemak tapi rasa tak de rasa macam nasi lemak



Orange + Lemon



Pamplate



Bumbu Desa



Duduk menanti orang shopping







Pepagi aku lar paling leceh bila dikejutkan bangun pagi dari kecik sampai ler skrg

hahhahhaa sabo je lar ek apa boleh buat karang bila dah beso cikit senang lar

pepagi turun sarapan just amek yougurt ajek tak taw dah nak makan apa kekeke

then lepas dah sarapan semua terus Check out sebab tak de apa-apa perlu naik

so lepas dah settlekan tu semua teruskan destinasi pergi KLCC urmm menanti orang

shopping aku duduk diam diam ajek hehehe sebab aku de niat nak pergi tempat lain

so lepas dah habis semua dah lapo pi ler tempat makan mak aii punya lar ramai orang

tak de tempat kosong semua full then cari punya cari depan escalator ada kosong

so tetiba aku rasa gegar iskk dah kenapa nie kekadang kuat kekadang perlahan

seramm pon ada gak nie then aku bangun so ingat nak makan kat Sunda House ke apa

ntah nama cari cari tak de tu yang pergi kat Bumbu Desa rupanya makanan orang sunda

kaum bibik nie hehhehee nak makan kena pergi ada counter so pilih nak makan apa

urmm sedap okey makanan kat situ nasi putih dia bau macam nasi lemak tapi bila

makan tak de rasa nasi lemak then kat nasi ada baby ikan bilis sedap sangat rasa

lemak lemak ajek slurppp kira tak rugi lor makan kat situ aku bertambah tambah makan

sampai kan macam tak boleh nak sumbat lagik padahal before makan memang perut tengah

kaw kaw punya lapo hehhehehe then dekat kol 5 or 6 gitu baru kuar dari KLCC

pergi Pavilion urmm so cari barang pon kena terhad coz dah tak de time huhuhu

then cari makan malam plak orang kat hotel sugges kan pergi Tupai Tupai

depa beri alamat semua bagai sekali masuk ada kawasan Istana haiishhh

pastu ada kedutaan Malaysia ramai plak lelaki lelaki lepak sana semua dah seram

kalau ler depa serang kami kat dalam semuanya pompuan tak ke takut so call tanya

kat mana lepas dah tanya semua Alhamdulilah sampai jugak siap ada warning seyyy

SteamBot Buffer-Dilarang membazir jika dapati membazir 100GM = RM10

so tak boleh nak membazir bazir hoccay aku pon dah tak tahu nak makan apa

sebab aritu 2 kali makan steambot kat Jusco so just makan prawn then ada nasi goreng

dengan mee goreng tu jek lar makan sebab makan fishball dah tak boleh masuk

muak giler tekak aku untuk menerima fuhhhhh then tetiba hujan lebat selebat lebatnya

macam mana lar nak balik dengan keadaan hujan lebat macam gini so mum kata

kita sewa mana mana hotel murah tido kejap karang kol 3 pagi sambung balik JB

then atek kata tak payah lar boleh dia boleh drive bukan apa kesian kan dah penat

window shopping then nak drive balik JB urmmm pastu celebrate sekali Birthday atek

pak tam tak de kena tunggu pak tam balik baru ley celebrate urmmm seyes cake tu

sedap ada rasa crispy crispy harus aku pergi cari nanti hahahhaa cake birthday shahqir

masih ada lagik huhuhuhuh tak larat nak habiskan hurmmmmmm

then kuar dari kedai Tupai Tupai kol 12 tengah malam urmmm

hujan jangan kata lebat giler atek dah pesan air kopi panas supaya tak gantuk

aku masuk jek dalam kereta tangkat feeling berangan then tak sedar dah tertido

hehehhee sampai lar kat air keroh berhenti jap atek nak air kopi panas

then le[as sesi membuang atek kata nak tido kejap dapat kejap pon jadi lar lelap kan mata

then about 30 min gituk lar then atek bangun segarkan badan kejap sebab tu atek

nak baby carrot untuk kunyah kunyah elakkan mengantuk then sambung perjalanan

pastu nak top up minyak so cari shell then shell tak de yang ada BHP dengan Esso

so nak or tak pergi Esso sempat gak pesan milo ais manakala driver minum redbull

sis aku tak sure so sambung balik perjalanan aku sambung balik tidur hahhahaha

dah dekat traffic light JB dekat dekat Jusco hah baru aku sedar so terkebil kebil mata

then bila dah sampai aku bawak turun harga karun aku boleh plak lupa nak bawak

sepit rambut then keluar lagik amek sepit rambut pastu barang barang semua

amek bawak masuk rumah tengok jam makk aiii kol 4 pagi baru sampai kol 4 tu

then aku ingat nak golek golek dengan mum huhuhuhuhu then masuk tido

cuci kaki cuci muka tukar baju pap tido kepenatan huhuhuhuhuhu........

No comments:

Post a Comment