Thursday 11 November 2010

♥ Congratulation Babam ♥


Congratulation babam coz dapat 5 A dalam UPSR
bayangkan betapa berdebar-debarnya nak menanti tak senang berdiri aku
miahahhahahhaa menanti satu per satu nama apa pasal lar nama babam
blom kuar lagik aduhaiiii then kak eta kata tu hah cikgu wan hassan
miahahhahahha patut ler dari tadi asyik dok perhatikan ajek tapi aku tak sure
sapa orang itu al maklum lama tak jumpa muka pon sudah berubah
lepas tu tetiba dia datang ke depan cikit memang senang lar nampak muka
hahhahaha pasan gak dia ada perhatikan pastu bila tang tepuk tangan dia tepuk
giler membebel ajek cikgu tu sebelom beri keputusan naik bosan aku dengar
pastu aku membebel kata cepat lar cikit then ada cikgu tu tak puas hati gasak lar
abg han pon kata lambatnya sebab nak pergi masuk balik kerja
satu persatu nama dinpanggil nape lar lambat sangat wuee penat nak menunggu
plus dah berdebar-debar nak menanti tak boleh senang diri seyyyy
bila nama babam diumumkan kuat cikgu wan hassan tepuk tangan hehehehhehe
macam nak lompat-lompat seyyyy sebelom nama babam diumumkan nampak sangat
betapa seksanya babam nak menanti tak senang duduk muka memang krem habis
al kesah rupanya malam tak ley tido nak menanti muka memang tegang habis
hahahhahaha dasat dasat memang lar berdebar-debar opkoz then bila dah settle
cikgu wan hassan datang ucapkan congratulation kat babam terkejut gak aku
tetiba menyelit sebelah aku mana tak terkujat nasib baik tak pegang sebab ingatkan
babam perghhh selamat selamat hehehhehehe then dia amek Shahqir dari aku
nak plak si Shahqir selalunya Shahqir tak nak dengan orang nie nak plak
sempat gak tangan Shahqir capai pen cikgu wan hassan then aku amek balik Shahqir
amek pen tu masukkan balik dalam poket dia hahahha selamba aje aku buat macam gitu
hampeh tak...??? selamba cartoon ajekk sowie lar ek tak pikir main letak aje balik
then dah nak balik pastu cakap ar bukan aku taw tapi sapa ntah suruh datang rumah
boleh plak dia dah lupa mana siap bagi taw minik dia yang dulu masa dia bujang
dia ada ajar tuisyen tapi tak tahu kat mana tapi ada anak murid dia ada belajar kat situ
anak sudah 3 orang seyyy semuanya hero hahhahahhaha gasak lar tak masuk hal
then tadi tukar number phone mana taw dia nak datang tanya alamat ker
gasak lar itu semua sudah menjadi sejarah sebab dulu dia pernah ajar aku tuisyen
english masa aku darjah 5 hahhahaha dulu dia ensem giler tapi sekarang dah nampak tua
boleh gitu hahahahha merepek ajek lar aku nie lantak lar ekk....
what ever lar sempat gak suruh kem salam dengan sis sebab dulu sama-sama dengan
sis tuisyen english dengan dia hahhaha pastu dia macam nak salam tapi tak taw
dengan sapa yang dia nak salam takkan dengan aku merepek seyyyy
huhuhuhu balik pi MCD beli bubur Shahqir actually masuk ajek dalam
kereta Shahqir sleep senang aje sleep chomey ari nie kongker nenek sowang
saja nak jelezkan babam peluk nenek tengok babam hahhaha notty seyyyy
Shahqir sleep kalau tak sure dia mengerek awek MCD hahahhahaha amekk
then pi mam nasi ayam....minum air tak hagak-hagak banyak miahahhaha
tapi apa-apa pon babam dah banggakan abg han dengan keputusan dia
hah Shahqir kan pandai taw dengan papa dia duduk diam-diam aje tengok tv
diam-diam tak notty-notty tapi dengan mama dia notty-notty kecik-kecik
dah pandai berlakon ek...?? sweet sangat hahhahahaha pastu masa amek result
Shahqir suruh abg han dukung dia punya lar lembut panggil pa slow ajek
lembut pluss chomey then kak eta kasi dia makan biskut sebuk nak suap papa
suruh makan sekali hahhahaha mengaruk kepanasan pastu mengantuk
pastu siap nak tarik baju aku hampir terbukak ikatan baju Shahqir nak buat
kebetulan depan cikgu wan hassan plak ooo tidakkk sungguh bahaya
siap nak sekondeng kat dalam ala sama jek macam mama cuma patern lain lor.....
hahhaha apa-apa pon babam dah tarik napas lega Alhamdulilah Syukur dengan
kejayaan babam.....Guruh, Petir, Kilat dan sepesis dengannya sudah pon menunjukkan
belang tanda jap agi nak hujan harus tenet kena tutup karang kebabooom
very bahaya seyyyyyy........!!!!!

No comments:

Post a Comment